Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПруденко, А.А.-
dc.contributor.authorМилашко, О. Г.-
dc.date.accessioned2024-02-28T08:50:32Z-
dc.date.available2024-02-28T08:50:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПруденко, А. А. Багатофакторний аналіз рентабельності продажів / А. А. Пруденко, О. Г. Милашко // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень : зб. наук. студ. праць. – 2023. – Вип. 9. – Ч. 1. – 2023. – С. 48 – 53.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17391-
dc.description.abstractЗібрано необхідні дані про рентабельність продажів галузі економіки, галузеву продуктивність праці та фондоозброєність. Побудовано багатофакторну лінійну регресійну модель за допомогою вбудованих функцій Excel. Проведено аналіз статистичної достовірності моделі та оцінка впливу кожного фактору на рентабельність продажів галузі економікиen_US
dc.description.abstractThe necessary data on the sales profitability of the industry, labor productivity, and capital intensity have been collected. A multiple linear regression model has been constructed using built-in Excel functions. The statistical significance of the model has been analyzed, and the impact of each factor on the sales profitability of the industry has been evaluated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectрентабельність продажівen_US
dc.subjectгалузева продуктивність праціen_US
dc.subjectбагатофакторна лінійна регресійна модельen_US
dc.subjectвбудовані функції Excelen_US
dc.subjectстатистична достовірністьen_US
dc.subjectвплив факторівen_US
dc.subjectprofitability of salesen_US
dc.subjectindustry labor productivityen_US
dc.subjectmultiple-factor linear regression modelen_US
dc.subjectbuilt-in Excel functionsen_US
dc.subjectstatistical significanceen_US
dc.subjectimpact of factorsen_US
dc.titleБагатофакторний аналіз рентабельності продажівen_US
dc.title.alternativeMultifactor analysis of sales profitabilityen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:2023. Випуск 9, Частина 1
Кафедра статистики та математичних методів в економіці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48-53.pdf640,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.