Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПундєв, В.В.-
dc.contributor.authorPundev, V.-
dc.date.accessioned2024-05-13T06:33:42Z-
dc.date.available2024-05-13T06:33:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПундєв В. В. Поведінкова психологія впливу на економічні рішення споживачів / В. В. Пундєв // Сімдесят дев’яті економіко-правові дискусії : матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції : серія: cоціальні та гуманітарні науки (Тернопіль, Польща, 26-27 жовтня 2023 р.). – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2023. – С. 103-105.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17592-
dc.description.abstractУ роботі узагальнено у три перспективи нової (поведінкової) економіки, які повинні брати до уваги психологічні та когнітивні фактори, що безпосередньо пов’язані з факторами купівлі споживача. Звертається увага на фактори, що впливають на те, як поводяться споживачі у пошуковій активності чи вже користуються товарами чи послугами компанії. Мотивація, сприйняття і ставлення – це головні психологічні процеси, які впливають на рішення людини придбати продукти чи послуги. Був зроблений висновок про те, що можна будувати різні стратегії впливу на економічні рішення споживачів відповідно до їх поведінкових рис і використовувати це організаціями в маркетингових кампаніях. Зокрема, методика самооцінки ефективності Бандури дозволила встановити зв'язок між соціальними факторами та поведінкою споживача. Така інформація дає можливість визначити цільову аудиторію та розробити ефективну стратегію впливу на неї.en_US
dc.description.abstractThe work summarizes three perspectives of the new (behavioral) economy, which must take into account psychological and cognitive factors directly related to consumer purchase factors. Attention is paid to the factors that influence how consumers behave in search activity or already use the company's goods or services. Motivation, perception and attitude are the main psychological processes that influence a person's decision to purchase products or services. It was concluded that it is possible to build different strategies of influence on the economic decisions of consumers according to their behavioral traits and use it by organizations in marketing campaigns. In particular, Bandura's method of self-assessment of effectiveness made it possible to establish a connection between social factors and consumer behavior. Such information makes it possible to determine the target audience and develop an effective strategy for influencing it.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectекономічні рішенняen_US
dc.subjectстратегії впливуen_US
dc.subjectпатерни у поведінціen_US
dc.subjectгрупи споживачівen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjecteconomic decisionsen_US
dc.subjectinfluence strategiesen_US
dc.subjectbehavior patternsen_US
dc.subjectconsumer groupsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleПоведінкова психологія впливу на економічні рішення споживачівen_US
dc.title.alternativeBehavioral psychology of influence on consumers’ economic decisionsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0407-4229-
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поведінкова психологія.pdf757,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.