Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрасій, О.О.-
dc.date.accessioned2024-06-05T06:51:20Z-
dc.date.available2024-06-05T06:51:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКрасій О.О. Особливостi адаптацiї студентiв до закладу вищої освiти: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Ольга Олегiвна Красiй; наук. кер. А. О. Сiленко. - ОНЕУ, 2024. - 77 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17703-
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано ступень розробленості проблеми у наукової літературі, поняття і сутність адаптації студентів до закладу вищої освіти; визначено психологічне поняття освітнього середовища ЗВО; виявлені внутрішні та зовнішні фактори адаптації студентів до ЗВО; досліджувано процес адаптації студентів до ЗВО в умовах воєнного стану; досліджено роль психологічного консультування студентів у ЗВО; проаналізовано результати емпіричного дослідження. Проведено порівняльний аналіз понять «адаптація», «соціалізація», «конформізм». Зроблено висновок про взаємозв'язок процесів адаптації та соціалізації. Адаптація сприяє підвищенню рівня соціалізації людини, а соціалізація сприяє підвищенню ефективності процесу адаптації людини. Дослідження питання про співвідношення понять «конформізм» та «соціалізація» показало, що обидва ці поняття характеризують відносини людини з суспільством, згоду людини з нормами, цілями та цінностями суспільства. Проведено емпіричне дослідження з використанням авторської анкети для визначення рівня впливу освітнього середовища на адаптацію студентів; методика діагностики соціально-психологічної адаптації К. Роджерса і Р. Даймонда; копінг-тест Лазаруса «Оцінка поведінки у важкій життєвій ситуації.en_US
dc.description.abstractThe paper analyzes the degree of development of the problem in scientific literature, the concept and essence of students' adaptation to the institution of higher education; the psychological concept of the educational environment of higher education institutions is defined; identified internal and external factors of students' adaptation to higher education institutions; the process of students' adaptation to higher education institutions under martial law conditions is studied; the role of psychological counseling of students in higher education institutions was investigated; the results of empirical research are analyzed. A comparative analysis of the concepts "adaptation", "socialization", "conformism" was carried out. A conclusion is made about the interrelationship of adaptation and socialization processes. Adaptation contributes to increasing the level of human socialization, and socialization contributes to increasing the efficiency of the human adaptation process. The study of the question of the relationship between the concepts of "conformism" and "socialization" showed that both of these concepts characterize a person's relationship with society, a person's agreement with the norms, goals and values of society. Empirical research was conducted using the author's questionnaire to determine the level of influence of the educational environment on the adaptation of students; method of diagnosis of socio-psychological adaptation by K. Rogers and R. Diamond; the Lazarus coping test "Evaluation of behavior in a difficult life situation-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectсоціально-психологічна адаптаціяen_US
dc.subjectадаптація студентівen_US
dc.subjectстуденти-першокурсникиen_US
dc.subjectсоціалізаціяen_US
dc.subjectсоціалізаціяen_US
dc.subjectадаптивністьen_US
dc.subjectsocio-psychological adaptationen_US
dc.subjectadaptation of studentsen_US
dc.subjectfirst-year studentsen_US
dc.subjectsocializationen_US
dc.subjectadaptabilityen_US
dc.titleОсобливості адаптації студентів до закладу вищої освітиen_US
dc.title.alternativePeculiarities of adaptation of students to a higher education institutionen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Красій.pdf404,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Krasiy.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.