Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтолярова, В.Л.-
dc.date.accessioned2024-06-05T11:59:45Z-
dc.date.available2024-06-05T11:59:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтолярова, В.Л. Вплив рiвня тривожностi учнiв на навчальну дiяльностi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Валентина Леонтiївна Столярова; наук. кер. I. М. Орленко, 2024. - 82 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Stolyarova.pdf-
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота складається із трьох розділів. У роботі розглядаються вплив рівня тривожності учнів на навчальну діяльність. Розглянуто поняття «тривожність», причини її виникнення та види тривожності. Проаналізовано дослідження особливостей шкільної тривожності і процес її корекції у учнів молодших класів В результаті емпіричного дослідження визначено, що високий рівень тривожності переважає у 11 учнів (23,3%), середній рівень тривожності у 14 учнів (29,5%), а низький рівень тривожності в 21 учня (46,8%). Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріалами дослідження можна буде користуватись для складання таких навчальних курсів: Корекційні програми виявлення і подолання тривожності; Корекційні програми для психолого-педагогічної допомоги дітям із підвищеним рівнем шкільної тривожностіen_US
dc.description.abstractThe graduation thesis consists of three sections. The work examines the impact of students' anxiety level on educational activity. The concept of "anxiety", its causes and types of anxiety are considered. The study of the peculiarities of school anxiety and the process of its correction in students of lower grades is analyzed As a result of the empirical study, it was determined that a high level of anxiety prevails in 11 students (23.3%), an average level of anxiety in 14 students (29.5%), and a low level of anxiety in 21 students (46.8%). The practical significance of the work is that the research materials can be used to prepare the following training courses: Correctional programs for detecting and overcoming anxiety; Correctional programs for psychological and pedagogical assistance to children with high levels of school anxiety.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectнавчальнуа діяльністьen_US
dc.subjectуникненняen_US
dc.subjectпристосуванняen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectanxietyen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.subjecteducational activityen_US
dc.subjectavoidanceen_US
dc.subjectadjustmenten_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.titleВплив рівня тривожності учнів на навчальну діяльністьen_US
dc.title.alternativeThe influence of students' anxiety level on educational activityen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Столярова.pdf390,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Stolyarova.pdf4,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.