Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФєтова, К.П.-
dc.date.accessioned2024-06-17T05:51:55Z-
dc.date.available2024-06-17T05:51:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФєтова К.П. Удосконалення маркетингової стратегiї туристичного пiдприємства (на прикладi ТОВ "Агентство "Пан-Укрейн"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Ксенiя Петрiвна Фєтова; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова. - ОНЕУ, 2024. - 74 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Fetova.pdf-
dc.description.abstractУ роботі досліджено сутність та види маркетингової стратегії туристичного підприємства, вивчено механізм розроблення маркетингової стратегії на туристичному підприємстві. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн», проаналізовано маркетингову стратегію ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн». Запропоновано впровадження сучасних інструментів маркетингової стратегії у ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн», надано економічне обґрунтування запропонованих заходів на ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн»en_US
dc.description.abstractThe essence and types of marketing strategy of a tourism enterprise are explored in this work. The mechanism for developing a marketing strategy at a tourism enterprise is studied. An organizational and economic description of LLC "Agency "Pan-Ukraine" is provided, and its marketing strategy is analyzed. The implementation of modern marketing strategy tools at LLC "Agency "Pan-Ukraine" is proposed, and an economic justification of the proposed measures for LLC "Agency "Pan-Ukraine" is provided.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttourist enterpriseen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн»)en_US
dc.title.alternativeImprovement of the Marketing Strategy of a Tourism Enterprise (Case Study of LLC "Agency "Pan-Ukraine")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fetova2024.pdf3,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
реферат Фєтова.pdf629,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.