Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіліппова, К.О.-
dc.date.accessioned2024-06-17T05:57:59Z-
dc.date.available2024-06-17T05:57:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФіліппова К. О. Впровадження iнструментiв PR в дiяльнiсть туристичного пiдприємства (на прикладi туристичної компанiї "Anex Tour"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Каролiна Олександрiвна Фiлiппова; наук. кер. Янiслава Євгенiвна Гончаренко. - ОНЕУ, 2024. - 73 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17794-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – процес впровадження PR в діяльність туристичного підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти впровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства Метою роботи є впровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства. У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості маркетингової діяльності підприємств сфери туризму. Аналізується стан PR діяльності ТОВ «АНЕКС ТУР». Оцінюється ефективність запропонованих іструментів зв’язків з громадскістю. За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених інструментів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.en_US
dc.description.abstractThe object of the study is the process of introducing PR into the activity of a tourist enterprise. The subject of the study is the theoretical, methodological and practical aspects of the implementation of PR tools in the activity of a tourist enterprise The purpose of the work is the implementation of PR tools in the activity of a tourist enterprise. The work analyzes general concepts and features of marketing activities of enterprises in the field of tourism. The state of PR activity of "ANEX TOUR" LLC is analyzed. The effectiveness of the proposed public relations tools is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing the above tools is substantiated. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectPR- діяльністьen_US
dc.subjectPR - комунікаціїen_US
dc.subjectтуристична фірмаen_US
dc.subjectтуристична послугаen_US
dc.subjectPR-стратегіяen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectPR-activityen_US
dc.subjectPR-communicationsen_US
dc.subjecttourist companyen_US
dc.subjecttourist serviceen_US
dc.subjectPR-strategyen_US
dc.titleВпровадження інструментів PR в діяльність туристичного підприємства (на прикладі туристичної компанії “Anex Tour”en_US
dc.title.alternativeImplementation of PR tools in the activity of a tourist enterprise (on the example of the travel company "Anex Tour"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РефератФіліппова_К.О.pdf274,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Philippova.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.