Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦибульська, О.А.-
dc.date.accessioned2024-06-19T10:34:13Z-
dc.date.available2024-06-19T10:34:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЦибульська О.А. Удосконалення маркетингової дiяльностi на пiдприємствах ресторанного господарства (на прикладi ТОВ "Україна"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Олена Анатолiївна Цибульська ; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко. - ОНЕУ, 2024. - 64 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17826-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єктом дослідження є ресторан «Україна». Предметом дослідження є цільова аудиторія, попит на послуги, конкурентоспроможність, виробнича і фінансова діяльність, маркетингові стратегії та якість надання послуг ресторану. Метою написання дипломної роботи є удосконалення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства. У даній роботі бакалавра розглядаються пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства ресторанної індустрії в сучасних умовах. У роботі проаналізовано теоретичні засади дослідження маркетингової діяльності підприємства ресторанного бізнесу, проаналізовано основні показники господарської та фінансової діяльності досліджуваного підприємства – ресторану «Україна», обґрунтовано рекомендації з покращення маркетингової діяльності закладу з використанням сучасних інформаційних систем.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The object of the research is the restaurant "Ukraine". The subject of the study is the target audience, demand for services, competitiveness, production and financial activity, marketing strategies and the quality of restaurant services. The purpose of writing a diploma thesis is to improve marketing activities at enterprises of the restaurant industry. This bachelor's thesis examines proposals for improving the marketing activities of a restaurant industry enterprise in modern conditions. The paper analyzes the theoretical foundations of the research of the marketing activity of the restaurant business enterprise, analyzes the main economic and financial indicators of the researched enterprise - restaurant "Ukraine", substantiates recommendations for improving the marketing activity of the establishment using modern information systems-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectвитратиen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectінформаційні системиen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі ТОВ «Україна»)en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing activities at restaurant enterprises (on the example of LLC "Ukraine")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024Tsybulska.pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.