Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17963
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Видобора, В.В. | - |
dc.contributor.author | Vydobora, V. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T10:59:24Z | - |
dc.date.available | 2024-07-12T10:59:24Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Індустріальна економіка : методичні вказівки до семінарських занять для студентів ІІ курсу всіх форми навчання спеціальності 051 «Економіка» / уклад. В. В. Видобора. – Одеса: ОНЕУ, 2024. – 22 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17963 | - |
dc.description.abstract | Методичні вказівки до семінарських занять розглядають індустріальну економіку, як основу фундаментальних знань студентів-економістів, яка не лише описує, що відбувається в економіці, але ще й роз’яснює, чому відбувається та чи інша економічна подія. Методичні вказівки показують головні завдання курсу як створення основи економічної підготовки студентів, формування культури економічного мислення, уміння розуміти приховані причини економічних явищ та процесів, навички використовувати набуті знання для аналізу господарської практики. Ці завдання значною мірою можуть бути вирішені за допомогою проведення семінарських занять, які включають елементи як аудиторної, так і самостійної роботи студентів. | en_US |
dc.description.abstract | Methodical guidelines for seminar classes consider industrial economics as the basis of fundamental knowledge of economics students, which not only describes what happens in the economy, but also explains why this or that economic event occurs. Methodical instructions show the main tasks of the course as creating a basis for economic training of students, forming a culture of economic thinking, the ability to understand the hidden causes of economic phenomena and processes, and the ability to use the acquired knowledge to analyze business practices. To a large extent, these tasks can be solved with the help of conducting seminar classes, which include elements of both classroom and independent work of students. | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | Індустріальна економіка | en_US |
dc.subject | продуктивні сили | en_US |
dc.subject | виробничі відносини | en_US |
dc.subject | фірма | en_US |
dc.subject | конкуренція | en_US |
dc.subject | економічний розвиток | en_US |
dc.subject | інститути | en_US |
dc.subject | економічне зростання | en_US |
dc.subject | Industrial economy | en_US |
dc.subject | productive forces | en_US |
dc.subject | industrial relations | en_US |
dc.subject | firm | en_US |
dc.subject | competition | en_US |
dc.subject | economic development | en_US |
dc.subject | institutions | en_US |
dc.subject | economic growth | en_US |
dc.title | Індустріальна економіка | en_US |
dc.title.alternative | Industrial economy | en_US |
dc.type | Methodical instructions | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної економічної теорії і економічної політики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні вказівки до семінарських занять.pdf | 265,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.