Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18010
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойцун, А.Ю.-
dc.date.accessioned2024-07-29T07:41:34Z-
dc.date.available2024-07-29T07:41:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБойцун А.Ю. Використання маркетингових дослiджень в дiяльностi пiдприємств торгiвлi на прикладi ТОВ "Епiцентр": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна Юрiївна Бойцун; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасов . - ОНЕУ, 2024. - 97 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Boitsun.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні аспекти застосування маркетингової інформаційної системи в діяльності підприємства. Розглянуто організаційно-економічну характерисику ТОВ «Епіцентр». Проаналізовано маркетінгове середовище ТОВ «Епіцентр». Проаналізовано маркетінгову діяльність та виконано аналіз конкурентоспроможності. Проаналізовано вплив маркетингової стратегії на економічну діяльність ТОВ «Епіцентр». Запропоновано пропозиції щодо покращення маркетингової діяльності та маркетінгової стратегії ТОВ «Епіцентр».en_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects of the application of the marketing information system in the company's activities are considered in the work. The organizational and economic characteristics of "Epicentr" LLC are considered. The marketing environment of Epicenter LLC was analyzed. The marketing activity was analyzed and the analysis of competitiveness was performed. The impact of the marketing strategy on the economic activity of "Epicenter" LLC is analyzed. Suggestions for improving the marketing activities and marketing strategy of Epicenter LLC are offered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectгипермаркетen_US
dc.subjectелектронні продажіen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectконкурентоспроможність торгівельного підприємстваen_US
dc.subjecthypermarketen_US
dc.subjectelectronic salesen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcompetitiveness of the trading enterpriseen_US
dc.titleВикористання маркетингових досліджень в діяльності підприємств торгівлі на прикладі ТОВ «Епіцентр»en_US
dc.title.alternative"The use of marketing research in the activities of trade enterprises on the example of Epicenter LLC"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boitsun2024.pdf3,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
003 Реферат+++.pdf465,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.