Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18021
Назва: Особливості маркетингових комунікацій на ринку послуг
Інші назви: Peculiarities of marketing communications in the services market
Автори: Кучерова, К.А.
Бібліографічний опис: Кучерова, К.А. Особливостi маркетингових комунiкацiй на ринку послуг: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Катерина Андрiївна Кучерова; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 71 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингові комунікації
маркетингова діяльність підприємств
маретингове середовище
marketing communications
marketing activity of enterprises
marketing environment
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто сутність, значення та зміст маркетингової діяльності підприємства на ринку послуг; особливості маркетингових комунікації на ринку послуг; розглянуті сучасні рекламні тенденції для ефективного просування салонів краси. Надано характеристику організаційно-економічної складової маркетингової діяльності діяльності салона краси, досліджене маркетингове середовище підриємства «12BeautyBar»; проаналізована комунікативна політика салону краси«12BeautyBar». Запропоновано шляхи удосконалення комунікативної діяльності салона краси «12BeautyBar»; визначено напрямки удосконалення маркетингової комунікації за допомогою розробки мобільного додатку; надано рекомендації щодо залучення інфлюєнсерів, щоб охопити широку аудиторію, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів; запропоновано впровадження SEO-оптимізації для поліпшення видимості сайту в пошукових системах за тематичними запитами користувачів і, як наслідок, збільшення цільового трафіку, що надходить із пошукових систем
The bachelor's qualification work consists of three sections. The object of the study is the process of improving the marketing communication activity of the enterprise and developing recommendations for its improvement. The work examines the essence, meaning and content of the enterprise's marketing activities in the services market; peculiarities of marketing communications in the service market; considered modern advertising trends for effective promotion of beauty salons. A description of the organizational and economic component of marketing activity is given the activities of the beauty salon, the researched marketing environment of the enterprise "12BeautyBar"; the communicative policy of the beauty salon "12BeautyBar" was analyzed. Ways to improve the communicative activity of the beauty salon "12BeautyBar" are proposed; directions for improving marketing communication through the development of a mobile application are determined; provided recommendations on engaging influencers to reach a wider audience, increase brand awareness and attract new customers; the implementation of SEO-optimization is proposed to improve the visibility of the site in search engines based on thematic requests of users and, as a result, increase the targeted traffic coming from search engines
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Kucherova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Диплом Кучерова (2).pdf257,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Kucherova2024.pdf317 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.