Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛозанова, В.В.-
dc.date.accessioned2024-07-29T09:57:58Z-
dc.date.available2024-07-29T09:57:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛозанова В.В. Управлiння маркетингом компанiї "TOTIS PHARMA" на основi прогнозних тенденцiй розвитку корпоративного портфеля: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Вiкторiя Вячеславiвна Лозанова; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2024. - 88 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Lozanova.pdf-
dc.description.abstractТема роботи : Управління маркетингом компанії «Totis Pharma» на основі прогнозних тенденцій розвитку корпоративного портфеля Об'єкт дослідження – методи та підходи до управління брендами підприємства на ринку препаратів для естетичної медицини України. Предмет дослідження – управління брендами компанії TOTIS Pharma на ринку препаратів для естетичної медицини. Методи дослідження: оцінка динаміки продажів компанії TOTIS Pharma в цілому та продукції кожного бренда окремо за допомогою програми фінансового обліку Підприємство та аналізу отриманих даних за допомогою Microsoft Excel. Інформаційна база дослідження: основою дослідження слугували наукові публікації та монографічні видання українських і зарубіжних учених, матеріали наукових конференцій та досліджень, звіти й аналітичні матеріали маркетингових агентств тощо. У даному проекті ми виступаємо консультантами з маркетингу, завданням яких є створення бренд-стратегії, що транслюватиме ключову цінність для кінцевих споживачів та включатиме вже наявні активи й здобутки компанії. Зважаючи на відсутність правового регулювання сфери естетичної медицини в Україні та дефіцит статистичних даних, для виконання поставлених завдань, основний акцент робитиметься на власні дослідження на основі емпіричного методу Структура й обсяг роботи. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків.en_US
dc.description.abstractWork topic: Marketing management of the company "Totis Pharma" on the basis of forecast trends in the development of the corporate portfolio The object of the research is methods and approaches to the management of enterprise brands on the market of drugs for aesthetic medicine of Ukraine. The subject of the research is brand management of the TOTIS Pharma company on the market of drugs for aesthetic medicine. Research methods: assessment of sales dynamics of the TOTIS Pharma company as a whole and the products of each brand separately using the Enterprise financial accounting program and analysis of the received data using Microsoft Excel. Research information base: scientific publications and monographs of Ukrainian and foreign scientists, materials of scientific conferences and studies, reports and analytical materials of marketing agencies, etc. served as the basis of the research. In this project, we act as marketing consultants whose task is to create a brand strategy that will translate the key value to end consumers and include the company's existing assets and achievements. Considering the lack of legal regulation of the field of aesthetic medicine in Ukraine and the scarcity of statistical data, to fulfill the tasks, the main emphasis will be on own research based on the empirical method Structure and scope of work. The work consists of an introduction, three sections, and conclusions.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectуправління брендамиen_US
dc.subjectринок препаратівen_US
dc.subjectоцінка динаміки продажівen_US
dc.subjectфінансовий облікen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectbrand managementen_US
dc.subjectdrug marketen_US
dc.subjectassessment of sales dynamicsen_US
dc.subjectFinancial Accountingen_US
dc.titleУправління маркетингом компанії «Totis Pharma» на основі прогнозних тенденцій розвитку корпоративного портфеляen_US
dc.title.alternativeMarketing management of the company "Totis Pharma" on the basis of forecast trends in the development of the corporate portfolioen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Лозанова Вікторія .pdf444,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Lozanova2024.pdf565,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.