Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18023
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМезенцев, І.І.-
dc.date.accessioned2024-07-29T11:56:06Z-
dc.date.available2024-07-29T11:56:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Mezentsev.pdf-
dc.description.abstractУ дипломній роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти формування та вдосконалення програм стимулювання збуту в умовах маркетингової орієнтації на прикладі мережі супермаркетів "Сільпо". Проведено аналіз сучасних підходів до стимулювання збуту, визначено основні методи та інструменти, що використовуються в маркетинговій діяльності. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення програм стимулювання збуту з урахуванням специфіки ринку та потреб споживачів. Для оцінки потенційної ефективності запропонованих заходів проведено EFAS-аналіз та SWOT-аналіз. Результати дослідження можуть бути використані для підвищення конкурентоспроможності та ефективності діяльності мережі "Сільпо".en_US
dc.description.abstractThe thesis examines the theoretical and practical aspects of the formation and improvement of sales promotion programs in a marketing-oriented context using the example of the "Silpo" supermarket chain. The analysis of modern approaches to sales promotion was conducted, identifying the main methods and tools used in marketing activities. Recommendations were developed for improving sales promotion programs, taking into account market specifics and consumer needs. To assess the potential effectiveness of the proposed measures, EFAS and SWOT analyses were conducted. The research results can be used to enhance the competitiveness and efficiency of the "Silpo" chain's operations.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмережа супермаркетівen_US
dc.subjectСільпоen_US
dc.subjectEFAS-аналізen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectsupermarket chainen_US
dc.subjectSilpoen_US
dc.subjectEFAS analysisen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.titleПрограма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльність ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»en_US
dc.title.alternativeSales promotion program and proposals for its implementation in the marketing activities of LLC "SILPO-FOOD"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Мезенцев.pdf400,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Mezentsev2024.pdf226,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.