Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18024
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМовчан, А.С.-
dc.date.accessioned2024-07-29T12:07:16Z-
dc.date.available2024-07-29T12:07:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМовчан А.С. Маркетингова дiяльнiсть пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика / Анна Сергiївна Мовчан; Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2024. - 85 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Movchan.pdf-
dc.description.abstractВ умовах динамічного розвитку ринкової економіки та загострення конкуренції на глобальному та національному рівнях, ефективна маркетингова діяльність стає критично важливим фактором забезпечення успіху та сталого розвитку підприємств. Особливо гостро ця проблема постає для фармацевтичної галузі, яка відіграє стратегічну роль у забезпеченні здоров’я та добробуту населення, а також є одним з драйверів економічного зростання країни. В той же час, фармацевтичний ринок характеризується високим рівнем конкуренції, жорстким державним регулюванням, динамічними змінами у споживчих трендах та технологіях, що вимагає від виробників лікарських засобів постійного вдосконалення своїх маркетингових стратегій та практикen_US
dc.description.abstractIn the conditions of dynamic development of the market economy and intensifying competition at the global and national levels, effective marketing activity becomes a critically important factor in ensuring the success and sustainable development of enterprises. This problem is especially acute for the pharmaceutical industry, which plays a strategic role in ensuring the health and well-being of the population, and is also one of the drivers of the country's economic growth. At the same time, the pharmaceutical market is characterized by a high level of competition, strict government regulation, dynamic changes in consumer trends and technologies, which requires drug manufacturers to constantly improve their marketing strategies and practices.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectфармацевтична галузьen_US
dc.subjectекономічне зростанняen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpharmaceutical industryen_US
dc.subjecteconomic growthen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.titleМаркетингова діяльність підприємства АТ «Вітаміни»en_US
dc.title.alternativeMarketing activity of JSC "Vitamines"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Movchan2024.pdf328,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_мовчан.pdf304,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.