Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18027
Назва: | Управління маркетингом ТОВ «Avant LTD» |
Інші назви: | Marketing management of Avant LTD LLC |
Автори: | Мокрушина, О.К. |
Бібліографічний опис: | Мокрушина О.К. Управлiння маркетингом ТОВ "AVANT LTD" в кризових умовах: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика / Ольга Кирилiвна Мокрушина; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2024. - 94 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | маркетинг підвищення прибутку маркетингове середовище marketing increase in profit marketing environment |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність обраної їтеми для українських підприємств важко переоцінити. Можна їскільки завгодно довго вивчати теоретичні джерела, що їрозповідають про маркетинг як інструмент підвищення прибутку, їале знати – не значить уміти, а вміти – їне значить робити.
Мета даної роботи полягає їв теоретичному обґрунтуванні і методологічній розробці основних їпринципів і практичних етапів удосконалювання управління маркетинговою їдіяльністю послуг на підприємстві.
Поставлена мета визначає їголовні задачі, що підлягають вирішенню в даній їроботі: аналіз маркетингового середовища підприємства; формування маркетингового їплану розвитку підприємства; розробка заходів щодо підвищення їконкурентоспроможності підприємства.
Об'єктом дослідження виступає станція технічного їобслуговування ТОВ «AVANT LTD».
Предметом дослідження є їаспекти організації маркетингової діяльності на цьому підприємстві. The relevance of the chosen topic for Ukrainian enterprises is difficult to overestimate. You can study theoretical sources that talk about marketing as a tool for increasing profits for as long as you want, but knowing does not mean knowing, and knowing does not mean doing. The purpose of this work is the theoretical substantiation and methodological development of the main principles and practical stages of improving the management of marketing activities of services at the enterprise. The set goal determines the main tasks to be solved in this work: analysis of the marketing environment of the enterprise; formation of a marketing plan for the development of the enterprise; development of measures to increase the competitiveness of the enterprise. The object of the research is the technical service station of "AVANT LTD". The subject of the study is aspects of the organization of marketing activities at this enterprise. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/2024Mokrushyna.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат Мокрушина Ольга .pdf | 386,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Mokrushyna.pdf | 1,67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.