Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18033
Назва: Управління системою маркетингової діяльності та підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві
Інші назви: Management of the system of marketing activities and improvement of the effectiveness of advertising activities at the enterprise
Автори: Слободенюк, Д.О.
Бібліографічний опис: Слободенюк Д.О. Управлiння системою маркетингової дiяльностi та пiдвищення ефективностi рекламної дiяльностi на пiдприємствi: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Дiана Олександрiвна Слободенюк ; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губерник. - ОНЕУ, 2024. - 86 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ефективність рекламної діяльності
маркетинг
effectiveness of advertising activities
marketing
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є дослідження ефективності рекламної діяльності на підприємствах України з теоретичної та практичної точки зору. Для досягнення поставленої мети вирішувалися такі завдання: - дослідити теоретичні аспекти визначення реклами та методи оцінки її ефективності; - провести аналіз діяльності підприємства; - проаналізувати ефективність використання реклами підприємством; - на основі отриманих даних сформулювати оптимальну рекламну кампанію підприємства. Об’єктом дослідження є ПрАТ «Страхова компанія «Уніка». Предметом дослідження в роботі є оцінка ефективності рекламної діяльності на ПрАТ «Страхова компанія «Уніка». Суб’єктом дослідження є працівники, які займаються організацією рекламної діяльності на підприємстві, несуть відповідальність за її ефективність. Методи дослідження. У роботі використані наступні методи дослідження: діалектичного пізнання – для вивчення теоретичних аспектів реклами і її ролі в сучасних умовах; фінансового аналізу – для вивчення основних коефіцієнтів, що дають об'єктивну оцінку фінансового стану підприємства; дедукції та економічні методи – для аналізу рекламних витрат; класифікації – для систематичного розподілу об’єктів; моделювання – для представлення процесів що протікають на підприємстві
The purpose of the work is to study the effectiveness of advertising at Ukrainian enterprises from a theoretical and practical point of view. To achieve the goal, the following tasks were solved: - to investigate the theoretical aspects of defining advertising and methods of evaluating its effectiveness; - conduct an analysis of the enterprise's activity; - to analyze the effectiveness of the company's use of advertising; - on the basis of the received data, formulate the optimal advertising campaign of the enterprise. The object of the study is PrJSC "Unika Insurance Company". The subject of research in the paper is the assessment of the effectiveness of advertising activities at Unika Insurance Company PrJSC. The subject of the study is the employees who organize advertising activities at the enterprise and are responsible for its effectiveness. Research methods. The following research methods are used in the work: dialectical cognition - to study the theoretical aspects of advertising and its role in modern conditions; financial analysis - to study the main coefficients that provide an objective assessment of the financial state of the enterprise; deductions and economic methods - for analysis of advertising costs; classifications – for the systematic distribution of objects; modeling - to represent the processes taking
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Slobodenyuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Слободенюк Діана .pdf440,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Slobodenyuk2024.pdf304,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.