Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18040
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШарковська, К.О.-
dc.date.accessioned2024-07-30T11:25:46Z-
dc.date.available2024-07-30T11:25:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШарковська К.О. Маркетинговi iнновацiї на пiдприємствi "ZOLLEX" в сучасних умовах: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ксенiя Олександрiвна Шарковська ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2024. - 90 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Sharkovska.pdf-
dc.description.abstractМета дослідження полягає у систематизації теоретичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю компанії «ZOLLEX» Об’єктом дослідження є процес управління маркетингом на компанії «ZOLLEX» . Предметом дослідження є принципи, методи та інструменти управління маркетинговою діяльністю компанія «ZOLLEX» та шляхи його удосконалення. Методологічною основою дослідження були наукові методи абстракції, аналізу, синтезу, індукції, дедукції, логічного аналізу тощо. Для вирішення певних завдань у роботі також були використані такі методи: монографічний -у дослідженні літературних джерел, практики управління маркетингом компанії; теоретичні узагальнення, порівняння та аналогії - для розкриття сутності поняття «маркетинговий менеджмент»; абстрактно-логічний - для здійснення теоретичних узагальнень, проектування висновків та обґрунтування нових гіпотез; кореляційно-регресійний для аналізу тенденцій і закономірностей фактичного рівня комплексу маркетингу. Структура роботи. Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.titleМаркетингові інновації на підприємстві «ZOLLEX» в сучасних умовахen_US
dc.title.alternativeMarketing innovations at the enterprise "ZOLLEX" in modern conditionsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Шарковська Ксенія .pdf416,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Sharkovska2024.pdf532,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.