Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтупницький, Б.О.-
dc.date.accessioned2024-08-02T08:28:58Z-
dc.date.available2024-08-02T08:28:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтупницький Б.О. Статистичне дослiдження кон'юнктури ринку споживчих товарiв в Українi: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 051 "Економiка" за освiтньою програмою "Бiзнес-статистика та аналiтика" / Богдан Олексiйович Ступницький ; наук. кер. Олена Вiкторiвна Самотоєнкова. - ОНЕУ, 2024. - 83 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18109-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні та методологічні основи статистичного дослідження ринку споживчих товарів. Наведено методологію статистичного аналізу показників стану і розвитку ринку. Проведено статистичне дослідження стану споживчого ринку в Україні за 2015-2023 роки. Оцінено рівень задоволеності попиту населення товарами власного виробництва. Досліджено еластичність попиту на споживчі товари. З’ясовано загальну тенденцію розвитку споживчого ринку, змодельовано рівень середньодушового товарообороту у майбутніх періодах. Проведено регіональний аналіз та визначено диференціацію регіонів України за рівнем роздрібного товарообороту на душу населення. Виконано кореляційно-регресійний аналіз впливу чинників на рівень середньодушового товарообороту на душу населення в Україні. Визначено шляхи для покращення функціонування ринку споживчих товарів в Україні.en_US
dc.description.abstractThe bachelor's qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The object of research in the qualification work is the market of consumer goods. The qualification work examines the theoretical and methodological foundations of statistical research of the consumer goods market. The methodology of statistical analysis of indicators of the state and development of the market is given. A statistical study of the state of the consumer market in Ukraine for 2015-2023 was conducted. The level of satisfaction of the population's demand for products of its own production was assessed. The elasticity of demand for consumer goods has been studied. The general trend of the development of the consumer market has been clarified, the level of average per capita turnover in future periods has been simulated. A regional analysis was conducted and the differentiation of Ukraine's regions by the level of retail turnover per capita was determined. A correlation-regression analysis of the influence of factors on the level of average per capita turnover in Ukraine was performed. Ways to improve the functioning of the consumer goods market in Ukraine have been identified.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectоборотen_US
dc.subjectсередньодушовий товарооборотen_US
dc.subjectеластичністьen_US
dc.subjectпопитen_US
dc.subjectдинамікаen_US
dc.subjectструктураen_US
dc.subjectretail tradeen_US
dc.subjectturnoveren_US
dc.subjectper capita turnoveren_US
dc.subjectelasticityen_US
dc.subjectdemanden_US
dc.subjectdynamicsen_US
dc.subjectstructureen_US
dc.titleСтатистичне дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарів в Україніen_US
dc.title.alternativeStatistical research of the consumer goods market in Ukraineen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Ступницький Б.pdf456,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Stupnytskyi.pdf2,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.