Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1812
Назва: Аналіз конкурентоспроможності продукції як інструмент формування виробничої програми підприємства
Інші назви: Анализ конкурентоспособности продукции как инструмент формирования производственной программы предприятия
Analysis of competitiveness of production as an instrument for shaping enterprise production program
Автори: Єгупов, Ю.А.
Егупов, Ю.А.
Yegupov, Y.
Бібліографічний опис: Єгупов Ю. А. Аналіз конкурентоспроможності продукції як інструмент формування виробничої програми підприємства / Ю. А. Єгупов // Підприємницька діяльність в Україні: проблеми розвитку та регулювання: зб. мат. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 травня 2010 р.). – К.: МІБО КНЕУ, 2010. – С. 78-81.
Дата публікації: 2010
Видавництво: МІБО КНЕУ
Ключові слова: виробнича програма
конкурентоспроможність продукції
ринковий попит
обсяг продажів
частка ринку
метод таксономії
производственная программа
конкурентоспособность продукции
рыночный спрос
объем продаж
доля рынка
метод таксономии
production program
competitive products
market demand
sales volume
market share
the method of taxonomy
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується доцільність використання багатовимірних статистичних методів як інструменту аналізу попиту на продукцію підприємства на цільовому ринку. Застосування в зазначених цілях таксономічного методу (на відміну від інших методів багатовимірного аналізу) не тільки спрощує економічну інтерпретацію отриманих оцінок, а й значно полегшує їх трансформацію в показник, що характеризує частку продукту на цільовому ринку.
В статье обосновывается целесообразность использования многомерных статистических методов как инструмента анализа спроса на продукцию предприятия на целевом рынке. Применение в указанных целях таксономического метода (в отличие от других методов многомерного анализа) не только упрощает экономическую интерпретацию полученных оценок, но и значительно облегчает их трансформацию в показатель, характеризующий долю продукта на целевом рынке.
The article explains the usefulness of multivariate statistical methods as a tool for the analysis of demand for the company's products in the target market. Application for such purposes taxonomic method (in contrast to other methods of multivariate analysis) not only simplifies the economic interpretation of the estimates, but also greatly facilitates their transformation into a measure of the share of the product in the target market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1812
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.