Аналіз конкурентоспроможності продукції як інструмент формування виробничої програми підприємства

Анотація

У статті обґрунтовується доцільність використання багатовимірних статистичних методів як інструменту аналізу попиту на продукцію підприємства на цільовому ринку. Застосування в зазначених цілях таксономічного методу (на відміну від інших методів багатовимірного аналізу) не тільки спрощує економічну інтерпретацію отриманих оцінок, а й значно полегшує їх трансформацію в показник, що характеризує частку продукту на цільовому ринку.
В статье обосновывается целесообразность использования многомерных статистических методов как инструмента анализа спроса на продукцию предприятия на целевом рынке. Применение в указанных целях таксономического метода (в отличие от других методов многомерного анализа) не только упрощает экономическую интерпретацию полученных оценок, но и значительно облегчает их трансформацию в показатель, характеризующий долю продукта на целевом рынке.
The article explains the usefulness of multivariate statistical methods as a tool for the analysis of demand for the company's products in the target market. Application for such purposes taxonomic method (in contrast to other methods of multivariate analysis) not only simplifies the economic interpretation of the estimates, but also greatly facilitates their transformation into a measure of the share of the product in the target market.

Опис

Бібліографічний опис

Єгупов Ю. А. Аналіз конкурентоспроможності продукції як інструмент формування виробничої програми підприємства / Ю. А. Єгупов // Підприємницька діяльність в Україні: проблеми розвитку та регулювання: зб. мат. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 травня 2010 р.). – К.: МІБО КНЕУ, 2010. – С. 78-81.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються