Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛутенко, С.С.-
dc.date.accessioned2024-08-20T08:07:30Z-
dc.date.available2024-08-20T08:07:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛутенко С.С. Формування стратегiї розвитку пiдприємства готельного бiзнесу : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Софiя Сергiївна Лутенко ; наук. кер. Ганна Олександрiвна Москалюк . - ОНЕУ , 2024. - 61 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18317-
dc.description.abstractУ роботі досліджено сутність стратегії розвитку підприємства, їх види та особливості. Визначено, що на стратегічний розвиток будь-якого підприємства впливає багато факторів, які умовно можна розділити на різні групи. Найбільш поширена класифікація таких факторів – це їх поділ на внутрішні та зовнішні. Для того, аби обрати подальший шлях розвитку, підприємство повинно пройти основні етапи вибору стратегії. Готельний бізнес сьогодні переживає достатньо важкі часи. Не виключення й ТОВ «Мандруй з нами», яке отримало незначні прибутки в останні роки через повномасштабне вторгнення, проте залишається ліквідним і фінансово стійким. На основі проведеного аналізу, для укріплення своїх позицій на ринку гостинності ТОВ «Мандруй з нами» було запропоновано відкрити власну хімчистку, що принесе додатковий прибуток у сумі більше 7 млн. грн. за 3 роки.en_US
dc.description.abstractThe work examines the essence of enterprise development strategies, their types, and characteristics. It is determined that the strategic development of any enterprise is influenced by many factors, which can be conditionally divided into different groups. The most common classification of such factors is their division into internal and external ones. In order to choose the further path of development, the enterprise must go through the main stages of strategy selection. Today, the hotel business is experiencing rather difficult times. LLC "Travel with Us" is no exception, having earned modest profits in recent years due to the full-scale invasion, yet it remains liquid and financially stable. Based on the analysis conducted, to strengthen its position in the hospitality market, LLC "Travel with Us" has proposed to open its own dry-cleaning service, which will bring additional profits of more than 7 million UAH over 3 years-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectфакториen_US
dc.subjectготеліen_US
dc.subjectсфера гостинностіen_US
dc.subjectінвестиційний проектen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectfactorsen_US
dc.subjecthotelsen_US
dc.subjecthospitality industryen_US
dc.subjectinvestment projecten_US
dc.titleФормування стратегії розвитку підприємства готельного бізнесуen_US
dc.title.alternativeFormation of the development strategy of the hotel business enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Лутенко.pdf153,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Lutenko.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.