Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУхожанська, А.А.-
dc.date.accessioned2024-08-20T11:00:02Z-
dc.date.available2024-08-20T11:00:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУхожанська А.А. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю торговельного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Андрiївна Ухожанська ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - ОНЕУ, 2024. - 58 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18331-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто сутність поняття «управління маркетинговою діяльністю» підприємства, методи оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства, механізм управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Пропозицією для вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «ПМКК» є ребрендинг ТМ «Формула смаку». Обидва показники (NPV і ІД) підтверджують, що проект ребрендингу є фінансово вигідним і може бути рекомендованим для реалізаціїen_US
dc.description.abstractThe article considers the essence of the concept of "management of marketing activity" of an enterprise, methods of evaluation of efficiency of management of marketing activity of an enterprise, mechanism of management of marketing activity at an enterprise. The proposal for improving the management of marketing activities of "PMKK" LLC is the rebranding of TM "Formula Smaku". Both indicators (NPV and ID) confirm that the rebranding project is financially profitable and can be recommended for implementation.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectторгівляen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjecttradeen_US
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю торговельного підприємстваen_US
dc.title.alternativeManagement of marketing activities of a trading enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Ухожанська.pdf236,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Ukhozhanska.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.