Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18387
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Husenko, O. | - |
dc.contributor.author | Гусенко, О.С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-22T05:46:05Z | - |
dc.date.available | 2024-08-22T05:46:05Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier | УДК 339.5:330.3 | - |
dc.identifier | JEL Classification: F190, F290, Q170 | - |
dc.identifier.citation | Husenko O. The world grain trade and sea logistics’ risks: current state and dynamics / O. Husenko // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 3-4 (316-317). – С. 176-182. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18387 | - |
dc.description.abstract | The paper’s aim is to analyze the world grain trade’s current state and dynamics and assess the impact of sea logistics risks. The full-scale russian invasion came at a bad time for global food markets, as food prices were already high due to complications in seaborne grain logistics caused by the COVID-19 pandemic, high global demand and low harvests in some countries. If the russian aggression continues beyond 2024, the global food crisis will worsen, creating a challenge for many countries, especially those that rely on food imports, such as the countries of the Middle East and North Africa. The paper analyzes world grain prices before and after signing the agreement on the Black Sea Grain Initiative. In July 2023, russia withdrew from the Black Sea Grain Initiative. Until that time, 40% of Ukrainian grain was transported through Black Sea ports, and 60% went overland through the "solidarity lanes". After russia's withdrawal from the Initiative, exports from Ukraine decreased again, and prices increased. A positive forecast of the world harvest is currently stabilizing prices. But the world's food supply remains precarious, as the war and Russia's blockade of Black Sea ports significantly reduce Ukraine's ability to export grain and food products to the world market. The global production of grain crops by world region is analyzed. The current state and dynamics of the global export and import of grain crops are determined. The geographical structure of world grain trade is analyzed. The impact of sea logistics risks in the export of grain crops is evaluated. Recent Houthi attacks on commercial vessels in the Red Sea have severely affected shipping through the Suez Canal. The Red Sea crisis compounds the ongoing disruptions in the Black Sea due to the war in Ukraine, which have resulted in shifts of grain trade routes and altered established patterns. | en_US |
dc.description.abstract | Метою статті є аналіз сучасного стану та динаміки світової торгівлі зерновими культурами та оцінка впливу ризиків морської логістики. Зазначається, що повномасштабне російське вторгнення почалося у невдалий час для світових продовольчих ринків, оскільки ціни на продовольство вже були високими через процеси ускладнення морської ло гістики зернових культур, спричинених пандемією COVID-19, високим світовим попитом та низькими врожаями в деяких країнах. У статті аналізуються світові ціні на зернові культури до та після укладання угоди про Чорноморську зернову ініціативу. Аналізується світове виробництво зернових культур за регіонами світу. Визначається сучасний стан та ди наміка світового експорту та імпорту зернових культур. Аналізується географічна структура світової торгівлі зерном. Оцінюється вплив ризиків морської логістики при експорті зернових культур. | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Одеський національний економічний університет | en_US |
dc.subject | world grain trade | en_US |
dc.subject | global food security | en_US |
dc.subject | COVID-19 | en_US |
dc.subject | russian full-scale invasion | en_US |
dc.subject | the Black Sea Grain Initiative | en_US |
dc.subject | world grain prices | en_US |
dc.subject | sea logistics | en_US |
dc.subject | attacks of the houthi rebels on vessels | en_US |
dc.subject | світова торгівля зерновими культурами | en_US |
dc.subject | глобальна продовольча безпека | en_US |
dc.subject | COVID-19 | en_US |
dc.subject | російське повномасштабне вторгнення | en_US |
dc.subject | Чорноморська зернова ініціатива | en_US |
dc.subject | світові ціни на зерно | en_US |
dc.subject | морська логістика | en_US |
dc.subject | атаки повстанців-хуситів на комерційні судна | en_US |
dc.title | The world grain trade and sea logistics’ risks: current state and dynamics | en_US |
dc.title.alternative | Світова торгівлі зерновими культурами та ризики морської логістики: сучасний стан та динаміка | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-3-4-316-317-176-182 | - |
dc.identifier.orcid | 0000-0003-4605-2605 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра міжнародних економічних відносин № 3-4 (316-317) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176-182.pdf | 886,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.