Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШинкаренко, В.М.-
dc.contributor.authorМартинюк, І.В.-
dc.contributor.authorShinkarenko, V.-
dc.contributor.authorMartyniuk, I.-
dc.date.accessioned2024-08-29T08:02:43Z-
dc.date.available2024-08-29T08:02:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК 377:378-
dc.identifierJEL Classification: A220; I250-
dc.identifier.citationШинкаренко В. М. Дуальна форма здобуття вищої освіти в ОНЕУ: сучасний стан та перспективи розвитку / В. М. Шинкаренко, І. В. Мартинюк // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 5-6 (318-319). – С. 93-98.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18428-
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження розвитку та сучасного стану дуальної форми здобуття вищої освіти в Одеському національному економічному університеті. Проаналізовано нормативно-правове підґрунтя дуальної форми здобуття вищої освіти в Україні. Досліджено «Положення про підготовку фахівців за дуальною формою здобуття вищої освіти в Одеському національному економічному університеті». Визначено мету та завдання дуальної форми здобуття вищої освіти. Проаналізовано результати впровадження дуальної форми здобуття вищої освіти на факультеті фінансів та банківської справи за освітньою програмою «Міжнародний банківський бізнес» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» і на факультеті економіки та управління підприємництвом за освітніми програмами «Економіка, планування та управління бізнесом», «Економіка та стратегія розвитку підприємства» спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля». Досліджено порядок реалізації дуальної форми здобуття вищої освіти за рахунок використання інтегрованої, блочної та інших моделей. Здійснено аналіз процесу реалізації на практиці дуальної форми отримання здобувачами вищої освіти. Досліджено досвід реалізації дуальної форми здобуття вищої освіти шляхом застосування навчання за індивідуальним графіком. Проаналізовано наслідки застосування дуальної форми здобуття вищої освіти. Виявлено її переваги та недоліки для роботодавців та здобувачів вищої освіти. Проаналізовано проблеми імплементації дуальної форми здобуття вищої освіти у заклади вищої освіти України. Запропоновано шляхи подальшого розвитку дуальної форми здобуття вищої освіти в Одеському національному економічному університеті.en_US
dc.description.abstractThe article researches the development and current state of the dual form of higher education at the Odesa National University of Economics. The legal basis of the dual form of obtaining higher education in Ukraine is analyzed. The "Regulations on the training of specialists on the dual form of obtaining higher education at the Odessa National University of Economics" are studied. The purpose and tasks of the dual form of obtaining higher education are determined. The results of the implementation of a dual form of higher education at the Faculty of Finance and Banking under the educational program "International Banking Business" specialty 072 "Finance, Banking, Insurance and the Stock Market" and at the Faculty of Economics and Business Management under the educational programs "Economics, Planning" and business management", "Economics and strategy of enterprise development" specialty 076 "Entrepreneurship and trade". The procedure for implementing a dual form of higher education through the use of integrated, block and other models has been studied. An analysis of the process of implementation in practice of the dual form of obtaining higher education is carried out. The experience of implementing a dual form of obtaining higher education through the use of training according to an individual schedule has been studied. The consequences of using a dual form of higher education are analyzed. The consequences of using a dual form of higher education are analyzed. Advantages and disadvantages for employers and students of higher education are revealed. The problems of implementing the dual form of obtaining higher education in higher education institutions of Ukraine are analyzed. Ways of further development of the dual form of obtaining higher education at the Odesa National University of Economics are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectформа освітиen_US
dc.subjectдуальна формаen_US
dc.subjectздобувачen_US
dc.subjectінтегрована модельen_US
dc.subjectблочна модельen_US
dc.subjectіндивідуальний графікen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.subjectform of educationen_US
dc.subjectdual formen_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectintegrated modelen_US
dc.subjectblock modelen_US
dc.subjectindividual scheduleen_US
dc.titleДуальна форма здобуття вищої освіти в ОНЕУ: сучасний стан та перспективи розвиткуen_US
dc.title.alternativeDual form of obtaining higher education in ONEU: current state and development prospectsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-5-6-318-319-93-98-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4388-3494-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6361-4232-
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці
Кафедра фінансів
№ 5-6 (318-319)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
93-98.pdf632,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.