Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18521
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУханова, І.О.-
dc.contributor.authorUkhanova, I.-
dc.date.accessioned2024-09-17T10:02:07Z-
dc.date.available2024-09-17T10:02:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierУДК 339.56, 338.47-
dc.identifierJEL Classification: F100-
dc.identifier.citationУханова, І. О. Транспортна інфраструктура Одеського регіону як чинник забезпечення зовнішньої торгівлі товарами / І. О. Уханова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 7-8 (270-271). – С. 143-161.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18521-
dc.description.abstractУ статті надано визначення поняттю транспортної інфраструктури. Проведено аналіз показників динаміки експортно-імпортних операцій, а також про аналізовано товарну структуру та географічну спрямованість зовнішньої торгівлі товарами Одеського регіону із виокремленням головних трендів останніх років та періоду у п’ять років. Надано характеристику регіону як суб’єкту зовнішньоторго вельної діяльності, який має вигідне географічне розташування. Розглянуто сучасний стан розвитку міжнародної транспортної інфраструктури регіону як чинника забез печення діяльності суб’єктів зовнішньоторговельних зв’язків. Зроблено аналіз по казників розвитку транспортної сфери із виокремленням характеристик залізнично го, автомобільного, водного, трубопровідного, авіаційного транспорту Одеського регіону. Проаналізовано динаміку перероблення вантажів портами Одеського регі ону за останні п’ять років із виокремленням головних тенденцій у переробленні вантажів. Надано динаміку вантажних перевезень та відправлення (перевезення) вантажів за видами транспорту Одеського регіону за п’ять років. Для оцінювання розвитку інфраструктурного забезпечення регіону було наведено розрахунки коефі цієнтів Успенського та Енгеля, які показали, що рівень забезпеченості автодорожньою та залізничною мережею демонструють позитивну динаміку. Наведено розрахунок середньозваженого коефіцієнта залучення всіх видів транспорту до економіки регі ону. В якості висновків запропоновано певні напрямки розвитку регіональної тран спортної інфраструктури. Виокремлено необхідність здійснити практичні кроки у напрямку удосконалення транспортного інфраструктурного забезпечення міжна родної торгівлі товарами Одеського регіону, що буде мати позитивний вплив на використання транзитного потенціалу регіону, включення його до системи міжна родних торговельних зв’язків та економічний розвиток території.en_US
dc.description.abstractThe article defines the concept of transport infrastructure. The dynamics of export-import transactions has been analyzed, as well as the commodity structure and geographical orientation of foreign trade in the Odessa region with the main trends of the last years and the five-year period being highlighted have been analyzed. The region is described as a foreign trade entity with a favorable geographical location. The current state of development of the international transport infrastructure of the region has been considered as a factor of ensuring the activity of the subjects of foreign trade relations. The analysis of indicators of development of the transport sphere with the separation of characteristics of railway, road, water, pipeline, aviation transport of Odessa region has been made. The dynamics of cargo processing by the ports of the Odessa region over the last five years with the main trends in cargo processing highlighted has been analyzed. The dynamics of freight transportation and the shipment (transportation) of cargo by modes of transport of Odessa region for five years has been provided. To evaluate the development of the infrastructure provision of the region, calculations of Assumption and Engel coefficients which showed that the level of security of the road and rail networks shows positive dynamics have been made. The calculation of the weighted average ratio of all modes of transport to the economy of the region has been given. Some directions of development of regional transport infrastructure have been suggested as conclusions. The necessity to take practical steps towards improving the transport infrastructure of international trade in goods of the Odessa region has been emphasized.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectзовнішня торгівля товарамиen_US
dc.subjectекспортen_US
dc.subjectімпортen_US
dc.subjectОдеський регіонen_US
dc.subjectтранспортна інфраструктураen_US
dc.subjectміжнародний транспортen_US
dc.subjectкоефіцієнт Енгеляen_US
dc.subjectкоефіцієнт Успенськогоen_US
dc.subjectforeign trade in goodsen_US
dc.subjectexporten_US
dc.subjectimporten_US
dc.subjectOdessa regionen_US
dc.subjecttransport infrastructureen_US
dc.subjectinternational transporten_US
dc.subjectEngel coefficienten_US
dc.subjectUspensky coefficienten_US
dc.titleТранспортна інфраструктура Одеського регіону як чинник забезпечення зовнішньої торгівлі товарамиen_US
dc.title.alternativeTransport infrastructure of the Odessa region as a factor of providing foreign goods tradeen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doiDOI: 10.32680/2409‑9260‑2019‑7‑8‑270‑271‑143‑161-
Розташовується у зібраннях:№ 7-8 (270-271)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
143-161.pdf564,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.