Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбатенко, А.-
dc.contributor.authorGorbatenko, A.-
dc.date.accessioned2024-09-24T08:28:46Z-
dc.date.available2024-09-24T08:28:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierУДК 338.462-
dc.identifierJEL Classification: L 860-
dc.identifier.citationГорбатенко А. Особливості формування маркетингової стратегії на ринку ІТ-послуг / А. Горбатенко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 5 (268). – С. 73-93.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18561-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу проблем конкурентної боротьби на ринках послуг, де не так явно використовуються закони маркетингу та менеджменту. Особливо важливо розглянути це питання у зв’язку з активним ростом ринку аутсорсингових ІТ-послуг в Україні. Сьогодні цей ринок забезпечує нашій країні активний розвиток та займає третину всього експорту. Принципи сучасної управлінської науки не так однозначні в умовах міжнародної глобалізації галузі послуг та потребують адаптації до кожної галузі окремо. ІТ-галузь, не зважаючи на активний розвиток та ненасиченість ринку ІТ послуг, має деякі проблеми, які фактично стримають розвиток підприємств в галузі. Таке положення зумовлено недоліками роботи підприємств на ринку послуг, які не повною мірою розуміють принципи функціонування цих ринків. На ринках ІТ послуг наявна проблема неможливості подальшого розвитку підприємств, зумовлена нестачею спеціалістів, здатних виконувати поставлені завдання. У статті проаналізовано розвиток ІТ-галузі України та визначено тенденції її розвитку на основі даних держкомстату та відкритих джерел інформації. Особливістю цих ринків являється посередницька роль ІТ-компаній між замовником послуг та кінцевим виконавцем. Саме розуміння ролі ІТ компаній на ринку аутсорсингових послуг, є ключем для формування правильної стратегії розвитку на ринку послуг, яким і є цей ринок. Визначивши підхід до аналізу ринку, проведено класифікацію споживачів послуг, які надаються аутсорсинговими компаніями по розробці програмного забезпечення. Фактично ці компанії являються посередниками між розробниками програмного забезпечення та замовниками і надають саме комісійні послуги, забезпечуючи їх плідну співпрацю. Цей факт підтверджено, як юридично, оформлюючи розробників на незалежних виконавців – ФОП, так і організаційно, відсутністю будь якої організаційної структури підтримки цієї співпраці, виділивши розробників в окремі srum команди, напряму співпрацюючи с замовником. Відповідно розробка стратегії зміщається в площину маркетингу, та пропонується застосування маркетингу партнерських відносин з розробниками програмного забезпечення.en_US
dc.description.abstractThe article is devoted to the problems analysis of competition in the services markets, where marketing and management laws are not so explicitly used. It is especially important to consider this question in connection with the active growth of the outsourcing IT services market in Ukraine. Today this market provides to our country active development and occupies a third of all export. The principles of modern management science are not so unambiguous in the conditions of international globalization of the services sector and need to be adapted to each industry separately. The IT industry, despite the active development and unsaturation of the IT services market, has some problems that actually constrain theactive development of enterprises in the industry. Actually such situation is caused by shortcomings of work of the enterprises in the services market which not fully understand the principles of functioning of these markets. In the IT services markets, there is the problem of the impossibility of enterprises further development, due to the lack of specialists capable of performing the tasks. The article analyzes the development of the IT industry in Ukraine and identifies trends in its development based on data from the State Statistics Committee and open sources of information. The peculiarity of these markets is the intermediary role of IT companies between the customer and the ultimate executor. Understanding of a role of the IT companies in the market of outsourcing services, is a key for formation of the correct development strategy in the market of services which this market is. Having defined approach to the analysis of the market, classification of consumers of services which are provided by the outsourcing companies on software development is carried out. In fact these companies are intermediaries between software developers and customers and provide commission services, ensuring their effective cooperation. This fact is confirmed how legally, registering developers on independent performers, and organizationally, lack of any organizational structure of support of this cooperation, having allocated developers in separate srum-teams, directly cooperating with the customer. Respectively development of strategy is displaced in the marketing plan, and application of partnership marketing with software developers is offered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинг послугen_US
dc.subjectsrum командиen_US
dc.subjectмаркетинг партнерських відношеньen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectланцюжок створення вартостіen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing of servicesen_US
dc.subjectsrum-teamsen_US
dc.subjectpartnership marketingen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectvalue creation chainen_US
dc.titleОсобливості формування маркетингової стратегії на ринку ІТ-послугen_US
dc.title.alternativeFeatures of marketing strategy formation in the it services marketen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.32680/2409-9260-2019-5-268-73-93-
Розташовується у зібраннях:№ 5 (268)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73-93.pdf507,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.