Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнецова, І.О.-
dc.contributor.authorПєнова, А.І.-
dc.contributor.authorKuznetsova, I.-
dc.contributor.authorPienova, A.-
dc.date.accessioned2024-09-24T09:50:15Z-
dc.date.available2024-09-24T09:50:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierУДК 658.29-
dc.identifierJEL Classification: L 800-
dc.identifier.citationКузнецова І. Ресурсний підхід як основа формування конкурентних переваг підприємства на ринку швейної продукції / І. Кузнецова, А. І. Пєнова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 5 (268). – С. 146-169.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18564-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентних переваг підприємства на засадах ресурсного підходу. Систематизовано існуючі визначення поняття «конкурентні переваги підприємства» за низкою ознак: акцент на ключових факторах успіху, акцент на використанні власних ресурсів, акцент на економічних показниках, акцент на властивостях продукції. Проаналізовано основні підходи до формування конкурентних переваг: галузевого позиціонування та ресурсний, визначено основні їх відмінності. Виявлено, що у ресурсному підході акцент переноситься на випереджаюче створення специфічних для компанії ресурсів і у такий спосіб увага зосереджується на пошуку унікальних внутрішніх здібностей. Проаналізовано логіку формування конкурентних переваг відповідно до ресурсного підходу та запропоновано модель аналізу портфелю здібностей організації, яка дозволитьсформувати стійкі конкурентні переваги та досягти підприємству стратегічного успіху. Надано загальну оцінку діяльності підприємства та проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища. Доведено, що у легкій промисловості України є перспективи виходу на новий рівень. Для цього необхідно залучати іноземні інвестиції, що мають бути вкладені у придбання новітніх технологій для виробництва. Виявлено сильні та слабкі сторони у діяльності підприємства. Визначено взаємозв’язки між ресурсами, здібностями, компетенціями та вимогами до продукції підприємства за допомогою методу багатофакторного аналізу та побудови матриць взаємозв’язків. Запропоновано заходи щодо формування конкурентних переваг підприємства. Доведено, що підприємству потрібно направити свої зусилля на ефективне використання власних ресурсів та оновлення основних виробничих фондів.en_US
dc.description.abstractThe article deals with theoretical aspects of the formation of competitive advantages of the enterprise on the basis of the resource approach. The existing definitions of "competitive advantages of the enterprise" are systematized on a number of signs: emphasis on key factors of success, emphasis on using own resources, emphasis on economic indicators, emphasis on product properties. The main approaches to the formation of competitive advantages: the industry positioning and resource are analyzed, the main differences are determined. It is revealed that in the resource approach the emphasis is placed on the advance creation of specific resources for the company, and in this way attention is focused on finding unique internal abilities. The logic of the formation of competitiveadvantages according to the resource approach is analyzed and the model of analysis of the portfolio of abilities of the organization is proposed that will create stable competitive advantages and achieve strategic success of the company. The overall assessment of the company's activity is given and an analysis of the external and internal environment is conducted. It is proved that the light industry of Ukraine has prospects for a new level. This requires attracting foreign investments to be invested in the acquisition of state-of-the art technologies for production. The strengths and weaknesses of the enterprise are revealed. The interrelation between resources, abilities, competences and requirements to the enterprise products is determined using the method of multifactorial analysis and construction of interrelations matrices. Proposed measures for the formation of competitive advantages of the enterprise are proposed. It is proved that the company needs to focus its efforts on the efficient use of its own resources and the renewal of core production assets.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.subjectресурсний підхідen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectресурсиen_US
dc.subjectздібностіen_US
dc.subjectключові компетенціїen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectcompetitiveness of the enterpriseen_US
dc.subjectresource approachen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectresourcesen_US
dc.subjectabilitiesen_US
dc.subjectcore competenciesen_US
dc.titleРесурсний підхід як основа формування конкурентних переваг підприємства на ринку швейної продукціїen_US
dc.title.alternativeResource approach as the basis for the competitive advantages of the enterprise on the market of sewing productsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.32680/2409-9260-2019-5-268-146-169-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій
№ 5 (268)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
146-169.pdf573,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.