Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульгіна, Л.-
dc.contributor.authorShulgina, L.-
dc.date.accessioned2024-09-24T11:18:05Z-
dc.date.available2024-09-24T11:18:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierУДК 330.658.8-
dc.identifierJEL Classification: А 130; Н 520; І 220; O 150-
dc.identifier.citationШульгіна Л. Фінансування освітніх послуг у контексті гармонізації стандартів України та ЄС / Л. Шульгіна // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 5 (268). – С. 257-281.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18568-
dc.description.abstractУ статті акцентовано на необхідності застосування системного підходу до гармонізації стандартів України та ЄС та запропоновано розробляти стандарти підготовки фахівців з певної спеціальності у комплексі зі стандартами щодо рівня кваліфікації і умов праці викладачів. Вказано на тісний зв’язок між проблемами низького рівня якості життя та відсутністю системного підходу до формування гармонійної особистості. Ідентифіковано конфлікт між правами людини на духовний і фізичний розвиток та недостаніми можливостями реалізації цих прав. Запропоновано вирішити зазначений конфлікт шляхом упровадження фінансової підтримки абітурієнтів. Окреслено вихідні положення фінансової підтримки споживачів освітньої послуги: необхідність створення відповідних фінансово-економічних умов для вільного і всебічного розвитку кожного громадянина України; мультиваріантність фінансової підтримки споживачів освітніх послуг та перспектив зростання ефективності галузі вищої освіти. Базою для впровадження фінансової підтримки споживачів освітніх послуг визначена стратегія інноваційного розвитку освіти; інфраструктура забезпечення інформаційної підтримки прийняття рішень; а також система критеріїв визначення доцільності вибору моделей. Охарактеризовано доцільні для впровадження фінансові моделі надання / отримання освітньої послуги в Україні, серед яких фінансування: державне (для підтримки найбільш талановитих абітурієнтів і мотивування їх працювати на користь України), бізнесове (для підготовки фахівців для бізнесу за його кошти), кредитне (для розширення фінансових можливостей бажаючих отримати якісну освіту), самостійне (для забезпечення доступу до обраної освітньої послуги), а також комбіноване (поєднання будь яких названих моделей). Обґрунтовано критерії доцільності вибору та застосування кожної моделі.en_US
dc.description.abstractThe article points out the necessity of applying a systematic approach to the harmonization of the standards of Ukraine and the EU. Іt is suggested to develop standards for teaching specialists in a certain specialty in a complex with standards on the level of qualification and labor relations of lecturers. It is specified that there is a close connection between the problems of low quality of life and the lack of a systematic approach to the formation of a harmonious person. It is emphasized that the basic rights of a person and a citizen is the right to spiritual and physical development. However, there is a contradiction between the declaration of this right and the existing possibilities of its realization. It is proved the actuality of implementation financial support of students to resolve the defined conflict. There are outlined basic theses of financial support for educational services for consumers: the necessity to create appropriate financial and economic conditions for the free and comprehensive development of every citizen of Ukraine; the multivariate financial support of educational services for users and the prospects of increase of the higher education sector efficiency. The basic factors for the implementation of financial support of educational services consumers are the following: a strategy of innovative development of education; an infrastructure for providing information support for decision-making; a system of criteria for determining the appropriateness of choosing a form or method of financial support. There is described the feasibility of financial models for the provision / reception of educational services in Ukraine, including such financing models as: state funding (to support the most talented entrants and students and motivate them towork in favor of Ukraine), business financing (to train specialists for business at its expense), credit financing (to increase financial opportunities for those who eager to receive high-quality education), self-financing (to provide access to the selected educational service) and combined financing (combination of any of the named models). The indicators of the profitability of the choice and utilization of each model are justified.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectфінансово-економічна модельen_US
dc.subjectосвітня послугаen_US
dc.subjectдержавне фінансуванняen_US
dc.subjectбізнесове фінансуванняen_US
dc.subjectкредитне фінансуванняen_US
dc.subjectсамофінансуванняen_US
dc.subjectкомбіноване фінансуванняen_US
dc.subjectfinancial and economic modelen_US
dc.subjecteducational serviceen_US
dc.subjectstate financingen_US
dc.subjectbusiness financingen_US
dc.subjectcredit financingen_US
dc.subjectself financingen_US
dc.subjectcombined financinen_US
dc.titleФінансування освітніх послуг у контексті гармонізації стандартів України та ЄСen_US
dc.title.alternativeFinancing of educational services in the context of Ukraine and the EU standards harmonizationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.32680/2409-9260-2019-5-268-257-281-
Розташовується у зібраннях:№ 5 (268)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
257-281.pdf429,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.