Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18573
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарова, Л.-
dc.contributor.authorZharova, L.-
dc.date.accessioned2024-09-25T06:24:14Z-
dc.date.available2024-09-25T06:24:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierУДК 33.330.3-
dc.identifierJEL classification: A200, H750, I250, Q010, R100-
dc.identifier.citationЖарова Л. Доступність освіти як основа сталого розвитку / Л. Жарова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 4 (267). – С. 36-58.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18573-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема доступності освіти в рамках сталого розвитку. Основна гіпотеза полягає в тому, що освіта як довготривалий процес, який будує мостик між попереднім досвідом та новими підходами і гарантує безперервність у створенні та розповсюдженні знань, повинен бути фундаментальним пунктом для сталого розвитку незалежно від рівня соціально-економічного розвитку країни. Основну увагу приділено аналізу доступності освіти в Україні, яка зазнала впливу демографічних проблем, економічної нестабільності та радянських традицій у сфері освіти, що потребує довготривалого часу. Автор підсумовує поточну ситуацію і пропонує рекомендації щодо розв’язання сучасних проблем. Дослідження зосереджувалося на витратах уряду (місцевих та державних) та громадян, які виховують дітей, які потребують освітніх послуг. Фінансові аспекти важливі, тому що вони створюють підґрунтя для маніпуляцій з зору, і вони значно відрізняються від території до території, кількості дітей та економічних можливостей батьків. Загальний аналіз свідчить, що загалом кожна дитина на кожному рівні освітньої системи отримує більше від державного бюджету, ніж від батьків (не беручи до уваги тих, хто може платити за приватну освіту в кращих школах і дитячих садах для своїх дітей). Доведено, що Україна має потужну основу для сталого розвитку в довгостроковому періоді через доступність освіти для всіх громадян. Сформульовано основні у забезпечені доступу до освітніх послуг: економічно-фінансові, інфраструктурні, побутово-стереотипні, психологічно-суспільні, традиційнобездіяльні, побутові. Висновки та рекомендації доповіді були зосереджені на способах впливу громадян на систему та початку, мотивації та моніторингу змін.en_US
dc.description.abstractThe paper raises the problem of accessibility of education in framework of sustainable development. The main hypothesis is that education as a long-life process, which build the bridge between previous experience and new approaches and guaranteed the continuity of knowledge creating and spreading should be the fundamental point for sustainable development independently from the level of socio-economic development of the country. The paper is concentrated on the analysis of accessibility of education in Ukraine that influenced by demographical problems, economical instability and soviet traditions in education, which is needed the long time to overcome. The author summarize what the current situation is andhow the contemporary problems could be solved. The research focused on expenditure of government (local and country) and citizens who raise the children who are needed the educational services. The financial aspects is important because they create a ground for manipulations from the on sight and they are differ a lot from the territory to territory, number of children and economical possibilities of parents. The overall analysis illuminates that in general each child on each level of educational system receive more from the governmental budget then from parents (not taking into consideration those who can pay for private education in better schools and kindergartens for their children). That’s mean that Ukraine has a powerful basis for sustainable development in longterm period, because of the accessibility of education for all citizens. The gap-analyze illuminates the main problems in educational sphere of economic. The conclusions and recommendations of the paper were focused on ways how citizens can influence the system and start, motivate and monitor the changes.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectсталий розвитокen_US
dc.subjectдержавне фінансуванняen_US
dc.subjectмісцеві бюджетиen_US
dc.subjectгромадянське суспільствоen_US
dc.subjectінфраструктураen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectsustainable developmenten_US
dc.subjectpublic financingen_US
dc.subjectlocal budgetsen_US
dc.subjectcivil societyen_US
dc.subjectinfrastructureen_US
dc.titleДоступність освіти як основа сталого розвиткуen_US
dc.title.alternativeAccess to education as a basis for sustainable developmenten_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.32680/2409-9260-2019-4-267-36-58-
Розташовується у зібраннях:№ 4 (267)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36-58.pdf530,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.