Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОдеський національний економічний університет-
dc.date.accessioned2024-09-25T08:05:22Z-
dc.date.available2024-09-25T08:05:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК 371.322:001(08)-
dc.identifier.citationМинуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – 282 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18580-
dc.description.abstractПередусім, слід відзначити роль ПІІ у сприянні передачі технологій та знань. Іноземні компанії, які інвестують у виробництво та розробки в іншій країні, зазвичай привозять із собою нові технології та кращі практики [1]. Наприклад, компанія Tesla, яка вклала інвестиції в будівництво виробничого заводу в Китаї, допомагає не тільки виробляти електромобілі на місці, але й передає китайським партнерам свої найновітніші технології з автономного водіння та виробництва батарей. Це відкриває можливості для місцевихen_US
dc.description.abstractFirst of all, the role of FDI in promoting technology and knowledge transfer should be noted. Foreign companies that invest in production and development in another country usually bring with them new technologies and best practices [1]. For example, Tesla, which has invested in the construction of a production plant in China, helps not only to produce electric cars locally, but also to transfer its latest technologies in autonomous driving and battery production to Chinese partners. This opens up opportunities for locals-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові трендиen_US
dc.subjectлогістичні рішенняen_US
dc.subjectміжнародний ринокen_US
dc.subjectтеоретичні та прикладні проблемиen_US
dc.subjectміжнародні економічні відносиниen_US
dc.subjectрозвиток сфери туризмуen_US
dc.subjectздоров’я студентівen_US
dc.subjectmarketing trendsen_US
dc.subjectlogistic solutionsen_US
dc.subjectinternational marketen_US
dc.subjectteoretychni ta prykladni problemyen_US
dc.subjectinternational economic relationsen_US
dc.subjectdevelopment of tourismen_US
dc.subjecthealth of studentsen_US
dc.titleМинуле, Сучасне, Майбутнєen_US
dc.title.alternativePast, Present, Futureen_US
dc.typeConferenceen_US
Розташовується у зібраннях:Міжнародні конференції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК ФМЕ 2024_Ітог.pdf3,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.