Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГанган, Ю.С.-
dc.contributor.authorHanhan, Y.-
dc.date.accessioned2024-11-21T09:22:38Z-
dc.date.available2024-11-21T09:22:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК 159.923.2-053.6:004.738.5-042.72-
dc.identifier.citationГанган Ю. С. Загальні аспекти профілактики номофобії / Ю. С. Ганган // Ментальне здоров’я. – 2024. – № 2. – С. 25-31.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18807-
dc.description.abstractУ сучасному світі стрімкого розвитку кібертехнологій смартфони та мобільні пристрої стали невід’ємною частиною повсякденного життя. Вони виконують безліч функцій, таких як комунікація, розваги, робота та навчання, що робить їх практично незамінними у сучасному повсякденному житті. Проте, разом з їх широким поширенням виникають нові психологічні проблеми та розлади, серед яких номофобія – вид нехімічної залежності, який трактується, як психічно-поведінковий розлад, що виражається в нав’язливому чи компульсивному бажанні постійно бути на зв’язку (перебувати в режимі on-line, розмовляти по телефону, що викликає страх до втрати інтернет-зв’язку). Це призводить до змін емоційного стану й спричиняє негативні зміни в когнітивній, поведінковій та афективній сферах особистості. Метою даної роботи була систематизація наукових надбань щодо загальних підходів профілактики цього фобічного розладу.Нами було проаналізовано причини виникнення номофобії, основні прояви, а також можливі наслідки для психічного, психологічного та фізичного здоров’я індивідуума. Основна увага приділяється розробці та впровадженню ефективних методів профілактики, які можуть знизити ризик розвитку номофобії серед молодого покоління.У роботі було підкреслено, що одним з ключових аспектів профілактики номофобії є комплексний підхід, який включає: психоедукацію як серед молодого покоління так і серед дорослих; навчання навичкам самоконтролю та саморегуляції, які допомагають зменшити залежність від мобільних пристроїв; психокорекцію, як індивідуальну так і групову; підтримку родини та соціального оточення; альтернативні активності (фізичні вправи, хобі, заняття мистецтвом чи інші форми дозвілля, які сприяють розвитку соціальних навичок та поліпшенню загального самопочуття) тощо.У роботі підкреслюється необхідність залучення до профілактики номофобії не лише батьків, вчителів, психологів та соціальних працівників, а і гостру проблему розробки програм профілактики на регіональному та державному рівні.Ключові слова: адикції, кіберадикція, ґаджети, підлітковий та юнацький вік, фабінг, номофобія, технофобії, цифрові технології, кіберпростір, профілактика та психокорекція технологічних адикцій, смартфон, мобільний телефон.en_US
dc.description.abstractIn today’s world of rapid development of cyber technologies, smartphones and mobile devices have become an integral part of everyday life. They perform many functions, such as communication, entertainment, work and study, which makes them practically indispensable in modern day-to-day life. However, along with their widespread distribution, new psychological problems and disorders arise, among which nomophobia is a type of non-chemical addiction, which is interpreted as a mental and behavioral disorder, which is expressed in an obsessive or compulsive desire to be constantly in touch (to be in the mode on-line, talking on the phone, which causes fear of losing Internet connection). This leads to changes in the emotional state and causes negative changes in the cognitive, behavioral and affective spheres of the individual. The purpose of this work was the systematization of scientific assets regarding general approaches to the prevention of this phobic disorder.We analyzed the causes of nomophobia, the main manifestations, as well as possible consequences for the mental, psychological and physical health of the individual. The main focus is on the development and implementation of effective prevention methods that can reduce the risk of developing nomophobia among the younger generation.The work emphasized that one of the key aspects of prevention of nomophobia is a comprehensive approach, which includes: psychoeducation among both the young generation and adults; teaching self-control and self-regulation skills that help reduce dependence on mobile devices; psychocorrection, both individual and group; family and social support; alternative activities (exercise, hobbies, art or other forms of leisure that contribute to the development of social skills and improvement of general well-being), etc.The work emphasizes the need to involve not only parents, teachers, psychologists and social workers in the prevention of nomophobia, but also the acute problem of developing prevention programs at the regional and state level.Key words: addictions, cyberaddiction, gadgets, adolescence and youth, phubbing, nomophobia, technophobia, digital technologies, cyberspace, prevention and psychocorrection of technological addictions, smartphone, mobile phone.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectадикціїen_US
dc.subjectкіберадикціяen_US
dc.subjectґаджетиen_US
dc.subjectпідлітковий та юнацький вікen_US
dc.subjectфабінгen_US
dc.subjectномофобіяen_US
dc.subjectтехнофобіїen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectкіберпростірen_US
dc.subjectпрофілактика та психокорекція технологічних адикційen_US
dc.subjectсмартфонen_US
dc.subjectмобільний телефонen_US
dc.subjectaddictionsen_US
dc.subjectcyberaddictionen_US
dc.subjectgadgetsen_US
dc.subjectadolescence and youthen_US
dc.subjectphubbingen_US
dc.subjectnomophobiaen_US
dc.subjecttechnophobiaen_US
dc.subjectdigital technologiesen_US
dc.subjectcyberspaceen_US
dc.subjectprevention and psychocorrection of technological addictionsen_US
dc.subjectsmartphoneen_US
dc.subjectmobile phoneen_US
dc.titleЗагальні аспекти профілактики номофобіїen_US
dc.title.alternativeGeneral aspects of prevention of nomophobiaen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/3041-2005/2024-2-4-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0052-3982-
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6 (1).pdf490,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.