Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18829
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кернас, А.В. | - |
dc.contributor.author | Жук, А.М. | - |
dc.contributor.author | Корженко, В.О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-27T13:20:39Z | - |
dc.date.available | 2024-11-27T13:20:39Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier | УДК 372.3:159.922.73 | - |
dc.identifier.citation | Кернас А.В. Індивідуальні особливості готовності дітей до вступу в школу / А.В. Кернас, А.М. Жук, В.О. Корженко // Ментальне здоров'я. – 2024. – Вип. 1. – С. 29-34. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18829 | - |
dc.description.abstract | Дана наукова робота присвячена розгляду актуальної нині проблеми готовності дітей до вступу в школу в контексті аналізованих індивідуальних особливостей дитини. У статті проаналізовано теоретичні наукові джерела зарубіжних та вітчизняних дослідників щодо індивідуальних особливостей готовності дитини до школи, а також літературу з проблеми психологічної готовності до школи як передумови успішності майбутньої навчальної діяльності. Готовність дитини до навчання в школі є комплексним показником, що включає фізичну, психологічну та соціальну готовність. Діти дошкільного віку є неповторною, унікальною індивідуальною системою, саме цей факт визначає динаміку розвитку кожної дитини. Психологічна та фізична готовність дитини до вступу до соціального інституту школи та успішного освоєння навчальної програми розглядається як багатокомпонентна структурна освіта. У дітей має сформуватися чітка, стійка мотивація до освоєння навчальної програми, активного розвитку та закріплення навичок соціальної комунікації з однолітками, дітьми старшого віку, дорослими, представниками педагогічного складу та співробітниками обслуговуючого персоналу школи. Охарактеризовано вікові особливості розвитку дитини дошкільного віку, які є наслідком формування готовності до навчання в школі. У дошкільному віці відбувається інтенсивний фізичний розвиток дитини, яка росте, набирає вагу, розвиваються її м’язи й кістки. У неї підвищується рухова активність, дитина стає більш рухливою і спритною. Вона вчиться ходити, бігати, стрибати, їздити на велосипеді, кататися на ковзанах, лижах тощо. Для визначення готовності дітей до школи підібрано методи психодіагностики. Крім того, проведено емпіричне дослідження готовності дітей до навчання в школі та розроблено рекомендації для батьків щодо процесу формування психологічної готовності дитини до навчання та шкільної діяльності. | en_US |
dc.description.abstract | This scientific work is devoted to consideration of the currently relevant problem of children’s readiness to enter school, in the context of the analyzed individual characteristics of the child.The article analyzes theoretical scientific sources of foreign and domestic researchers regarding the individual characteristics of a child’s readiness for school, as well as the literature on the problem of psychological readiness for school as a prerequisite for the success of future educational activities. A child’s readiness to study at school is a complex indicator that includes physical, psychological and social readiness.The age-specific features of the preschool child’s development are characterized, which are a consequence of the formation of readiness to study at school. Intensive physical development of the child takes place in the preschool age. The child grows, gains weight, his muscles and bones develop. Her motor activity increases, the child becomes more mobile and agile. She learns to walk, run, jump, ride a bike, skate, ski, etc. Psychodiagnostic methods are selected to determine children’s readiness for school.Preschool children represent a unique, unique individual system; it is this fact that determines the dynamics of the development of each child. The psychological and physical readiness of a child to enter the social institution of school and successfully master the educational program is considered as a multicomponent structural education. Children should develop a clear, stable motivation to master the curriculum, actively develop and consolidate social communication skills with peers, older children, adults, representatives of the teaching staff and school staff.In addition, an empirical study of children’s readiness to study at school was conducted and recommendations were developed for parents regarding the process of forming a child’s psychological readiness to study for school activities | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Одеський національний економічний університет | en_US |
dc.subject | індивідуальні особливості | en_US |
dc.subject | готовність дитини до навчання в школі | en_US |
dc.subject | рекомендації батькам | en_US |
dc.subject | формування психологічної готовності | en_US |
dc.subject | individual characteristics | en_US |
dc.subject | child's readiness for school | en_US |
dc.subject | recommendations for parents | en_US |
dc.subject | formation of psychological readiness | en_US |
dc.title | Індивідуальні особливості готовності дітей до вступу в школу | en_US |
dc.title.alternative | Individual characteristics of children's readiness for school entry | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.32782/3041-2005/2024-1-5 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки Ментальне здоров’я № 1 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7 (1).pdf | 426,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.