Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаш, О.С.-
dc.contributor.authorГажа, І.І.-
dc.contributor.authorBalabash, O.-
dc.contributor.authorGaja, I.-
dc.date.accessioned2024-12-17T18:06:01Z-
dc.date.available2024-12-17T18:06:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК 631.11-
dc.identifierJEL Classification: М16, Q13, L26, R58-
dc.identifier.citationБалабаш О. С. Формування стратегії розвитку аграрних підприємств на засадах глокалізації / О. С. Балабаш, І. І. Гажа // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 7-8 (320-321). – С. 23-30.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18903-
dc.description.abstractМетою статті є розвиток прикладних засад формування стратегії розвитку підприємства з урахуванням глокалізаційних аспектів трансформації ринку. Для досягнення поставленої мети роботи були використані методи: матриця сценаріїв розвитку ринку MDS – для визначення стану та перспектив розвитку товарного ринку, SWOT-аналіз – для формування стратегії розвитку підприємства. На основі досліджених тенденцій розвитку ринку рису в Україні було встановлено, що глокалізація ринку мала сировинний характер, що свідчить про домінування експорту саме зерна рису, а не продуктів його переробки, що є негативним трендом розвитку. Виходячи з результатів проведеного SWOT аналізу та побудованого вектору спрямованості ПП «ТРІАДА-ЮГ» зроблено висновок, що підприємство має сприятливі можливості зовнішнього середовища та завдяки домінуванню сильних сторін може ефективно їх використати при реалізації стратегії розвитку. Практичне значення роботи полягає в тому, що комбінування методів аналізу надають змогу підприємству враховувати умови попиту та потреби споживачів при формуванні стратегії розвитку аграрного підприємства.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this article is the development of applied principles for the formation of an enterprise development strategy, taking into account the glocalization aspects of market transformation. To achieve the goal of the work, the following modern special methods were used: MDS market development scenario matrix - to determine the state and prospects of product market development, SWOT analysis - to determine the direction of the company, taking into account the influence of external and internal environmental factors, forming the company's development strategy. On the basis of researched trends in the development of the rice market in Ukraine, it was established that the glocalization of the market had a raw material nature, which indicates the dominance of the export of rice grain itself, and not the products of its processing, which is a negative development trend. According to the results of the construction of a modified matrix of the development of rice production enterprises on the basis of glocalization, the feasibility of implementing a strategic direction of development for the enterprises of the industry, which consists in focusing on the production of products with high added value aimed at satisfying the demand in the domestic market, was substantiated. Based on the results of the conducted SWOT analysis and the built direction vector of PE "TRIADA-YUG", it can be concluded that the company, as a whole, has favorable opportunities in the external environment and, thanks to the dominance of its strengths, can effectively use them. This means that the company should focus on the implementation of measures that will be directed to the effective use of opportunities, such as trends in the consumption of gluten-free products and trends in the automation of production processes. The practical significance of the work is that the combination of analysis methods allows the enterprise to take into account the conditions of demand and consumer needs when forming a strategy for the development of an agrarian enterprise, as well as to reduce the impact of risks inherent in local markets.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectстратегія розвиткуen_US
dc.subjectглокалізаціяen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectаграрне підприємствоen_US
dc.subjectSWOT аналізen_US
dc.subjectматриця сценаріїв розвитку ринку MDSen_US
dc.subjectсценарії розвиткуen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectdevelopment strategyen_US
dc.subjectglocalizationen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjectagricultural enterpriseen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectmatrix of MDS market development scenariosen_US
dc.subjectdevelopment scenariosen_US
dc.titleФормування стратегії розвитку аграрних підприємств на засадах глокалізаціїen_US
dc.title.alternativeDevelopment of agricultural enterprises development strategy on the basis of glocalizationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-7-8-320-321-23-30-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5794-1309-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0001-9338-858X-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій
№ 7-8 (320-321)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23-30.pdf613,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.