Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадиненко, О.А.-
dc.contributor.authorLadynenko, А.-
dc.date.accessioned2024-12-26T20:41:45Z-
dc.date.available2024-12-26T20:41:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК: 658.15:65.011:330.13-
dc.identifierJEL classification: G30, G31-
dc.identifier.citationЛадиненко О. А. Теоретичне підґрунтя управління вартістю бізнесу / О. А. Ладиненко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 7-8 (320-321). – С. 95-102.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18938-
dc.description.abstractМетою статті є поглиблення теоретичного базису у розбудові управління вартістю бізнесу та подальший розвиток теорії вартості у контексті уточнення сутності системоутворюючих понять на основі синтезу концепту альних підходів до їх тлумачення. Теоретичною та методичною основою дослідження є теорія управління вартістю, інституціональна теорія, а також методи узагальнення, аналізу та системний підхід. Інформаційно-аналітична база сформована внаслідок опрацювання законодавчих актів України, статистичних і аналітичних оглядів з питань вартіс но-орієнтованого управління бізнес-процесами, наукових праць і публікацій. Доведено, що з економічного погляду поняття «вартість компанії» базується на трьох основних теоріях, а саме: теорії граничної корисності, трудовій теорії вар тості та теорії ринкової оцінки вартості. Враховуючи узагальнення позицій науковців щодо інтерпретації поняття вар тості бізнесу чи вартості підприємства, було виділено спільні риси, а саме: фіксовані результативні фінансові показники діяльності компанії, наявність факторів зовнішнього та внутрішнього середовища. На основі проведеного аналізу авто ром було уточнено сутність управління вартістю бізнесу, яка полягає у визначенні інтегрального економічного показника, за яким можна з’ясувати, наскільки прийняті менеджментом рішення є ефективними та впливають на всі параметри діяльності компанії.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the article is to deepen the theoretical basis in the development of business cost management and further development of the theory of cost in the context of clarifying the essence of system-forming concepts based on the synthesis of conceptual approaches to their interpretation. The theoretical and methodological basis of the research is the theory of cost management, institutional theory, as well as methods of generalization, analysis, and a systemic approach. The information and analytical base was formed as a result of the elaboration of legislative acts of Ukraine, statistical and analytical reviews on the issues of value-oriented management of business processes, scientific papers and publications. It is proved that from an economic point of view the concept of "company value" is based on three main theories, namely: theory of marginal utility, labor theory and market valuation. Taking into account the generalization of the positions of scientists regarding the interpretation of the concept of business value or enterprise value, common features were highlighted, namely: fixed effective financial indicators of activity, the presence of external and internal environmental factors. Based on the analysis carried out in the study, the author formed the essence of business cost management, which consists in defining an integral economic indicator, by which it is possible to determine how effective the decisions made by the management are and affect all parameters of the company's activity.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectвартістьen_US
dc.subjectвартість бізнесуen_US
dc.subjectтеорія управління вартістюen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectcosten_US
dc.subjectbusiness costen_US
dc.subjecttheory of cost managementen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleТеоретичне підґрунтя управління вартістю бізнесуen_US
dc.title.alternativeThe oretical basis of business value managementen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-7-8-320-321-95-102-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0009-4295-405X-
Розташовується у зібраннях:№ 7-8 (320-321)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
95-102.pdf691,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.