Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18951
Назва: Управління тоном голосу бренду кафедри менеджменту ЛНТУ в цифровому середовищі
Інші назви: Managing the tone of voice of the management department of LNTU in the digital environment
Автори: Вавдіюк, Н.С.
Галущак, В.Л.
Подаш, А.С.
Vavdiiuk, N.
Galushchak, V.
Podash, A.
Бібліографічний опис: Вавдіюк Н. С. Управління тоном голосу бренду кафедри менеджменту ЛНТУ в цифровому середовищі / Н. С. Вавдіюк, В. Л. Галущак, А. С. Подаш // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 7-8 (320-321). – С. 114-119.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9100-3722
https://orcid.org/0000-0003-1113-7400
https://orcid.org/0009-0004-2431-4087
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-7-8-320-321-114-119
Ключові слова: тон голосу бренду
соціальні мережі
цільова аудиторія
управління онлайн комунікаціями
цифрова комунікаційна стратегія
brand tone of voice
social networks
target audience
online communication management
digital communication strategy
Короткий огляд (реферат): Нині не можна уявити діяльність ЗВО, факультету, кафедри без комунікаційної стратегії у соцмережах, які є цифровими інструментами просування їхнього бренду. Насиченість цифрового контенту потребує відповідного голосу та тону спілкування для забезпечення впізнаваності бренду. Сформовано методи досліджень для перевірки гіпотези: формування варіативності тонів бренду кафедри ЗВО призведе до вимірних відмінностей у враженнях користувачів від перегляду відео. Проаналізовано виміри тону голосу бренду на прикладі кафедри ЗВО: якісне тестування показників взає модії голосу бренду кафедри ЗВО; кількісне онлайн-опитування щодо реалізованості тону бренду за критеріями друже любності, надійності та бажаності. Множинний регресійний аналіз між досліджуваними факторами (привітність та достовірність, як незалежні змінні) засвідчив їх статистичну значущість за предикторами бажаності, як готовність рекомендувати бренд. Коефіцієнт множинного рівняння регресії даних відрізняється від 0 та є нижчим (p<0,05). Це свідчить про високу достовірність отриманих результатів. Встановлено, що вплив тону на сприйняття бренду досить значний: тон голосу бренду кафедри ЗВО потрібно перевіряти, як і інші елементи взаємодії з користувачем.
Nowadays, it is impossible to imagine the activity of a higher education institution, a faculty, a department without a communication strategy in social networks, which are digital tools for promoting their brand. The saturation of digital content requires an appropriate voice and tone of communication to ensure brand awareness. The values of the brand are the main principles that underlie the activity and determine its characteristics. Defining brand values is an important step in creating abrand identity and is reflected in every element of digital communication, including the brand voice. Research methods have been developed to test the hypothesis: the formation of the variability of the brand tones of the Department of Higher Education will lead to measurable differences in the impressions of users from watching videos. Measurements of the tone of voice of the brand were analyzed on the example of the Department of Higher Education: qualitative testing of interaction according to different tones of the voice of the brand of the Department of Higher Education; a quantitative online survey on the realization of the brand's tone according to the criteria of friendliness, reliability and desirability. Multiple regression analysis between the researched factors friendliness and credibility (as independent variables) proved their statistical significance as predictors of desirability, such as willingness to recommend the brand. The coefficient of the multiple regression equation of the data differs from 0 and is lower (p<0.05). This indicates the high reliability of the obtained results. It has been established that the influence of tone on brand perception is quite significant: the tone of voice of the brand should be checked, as well as other elements of interaction with the user. The study also identified the mediating roles of brand identification and satisfaction.The media presence of HEI ensures brand recognition not only among the target audience, but also among stakeholders, improves reputation and image.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18951
Інші ідентифікатори: УДК: 339.138:341.31
JEL Classification: D91, М31, I23
Розташовується у зібраннях:№ 7-8 (320-321)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
114-119.pdf612,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.