Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18959
Назва: Інновації в обслуговуванні роздрібного банківського бізнесу
Інші назви: Innovations in retail banking services
Автори: Подосян, Н.О.
Коваленко, В.В.
Podosian, N.
Kovalenko, V.
Бібліографічний опис: Подосян Н. О. Інновації в обслуговуванні роздрібного банківського бізнесу / Н. О. Подосян, В. В. Коваленко // Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. – 2024. – № 15. – Режим доступу: https://reicst.com.ua/pmt/issue/view/issue_15_2024
Дата публікації: 2024
ORCID: https://orcid.org/0009-0003-0864-2470
https://orcid.org/0000-0003-2783-186X
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-15-08-04
Ключові слова: інновації
мобільні застосунки
персоналізація
штучний інтелект
роздрібний банківський бізнес
innovations
mobile applications
personalization
artificial intelligence
retail banking business
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню питань, які стосуються використанню інноваційних технологій в обслуговуванні роздрібного банківського бізнесу. Мета цієї статті детально проаналізувати інновації в обслуговуванні роздрібного банківського бізнесу, підкреслюючи їх значення в умовах сьогоднішньої конкуренції у фінансовій індустрії та викликам, які її спіткають. У сучасному світі, де технології швидко розвиваються, банки стикаються з необхідністю адаптації своїх бізнес-моделей для задоволення зростаючих вимог споживачів та оптимізації своїх бізнес-процесів. При проведенні наукового дослідження використані методи аналізу, синтезу, узагальнення, розрахунково-аналітичний та системний підхід. На підставі проведеного дослідження встановлено, що за потребу слід сконцентрувати увагу акцентує увагу на впровадженні нових технологій, таких як мобільні застосунки, штучний інтелект, які змінюють спосіб надання банківських послуг, та як ці технології не лише спрощують доступ до фінансових продуктів, але й підвищують ефективність обслуговування клієнтів, зменшуючи час очікування та поліпшуючи якість взаємодії. У статті доведено важливості персоналізації обслуговування. Сучасні клієнти очікують індивідуального підходу, і банки, які здатні аналізувати дані та пропонувати персоналізовані рішення, отримують конкурентну перевагу. Крім того, стаття підкреслює важливість питань безпеки та конфіденційності у сфері фінансових послуг. Практично обґрунтовано, що, з глобалізацією запровадження цифрових технологій зростають і ризики, пов’язані з витоком даних. Тому, було розглянуто новітні рішення, такі як біометрична аутентифікація та шифрування, які допомагають банкам забезпечувати захист особистої інформації клієнтів. Оригінальність наукового дослідження полягає у спрямованості на те, щоб надати поглиблене розуміння того, як інновації можуть трансформувати роздрібний банківський бізнес. Цінність наукового дослідження полягає у визначенні основних переваг запровадження інноваційних технологій обслуговування роздрібного банківського бізнесу. Перспективи подальших наукових досліджень повинні бути спрямовані на вирішення питання щодо переваг та загроз, які можуть вплинути на даний бізнес-процес діяльності банків, заохочуючи їх до впровадження нових технологій і стратегій для забезпечення своєї конкурентоспроможності на ринку. Тип статті – теоретико-емпіричний.
The article is dedicated to exploring issues related to the use of innovative technologies in retail banking services. The purpose of this article is to thoroughly analyze innovations in retail banking services, emphasizing their impor- tance in today’s competitive financial industry and the challenges it faces. In a rapidly evolving technological world, banks are confronted with the need to adapt their business models to meet growing consumer demands and optimize business processes. The research utilized methods of analysis, synthesis, generalization, as well as computational-analytical and systematic approaches. Based on the conducted study, it was found necessary to focus on the implementation of new technologies, such as mobile applications and artificial intelligence, which transform the way banking services are delivered. These technologies not only simplify access to financial products but also enhance service efficiency by reducing wait times and improving the quality of interactions. The article demonstrates the importance of service personalization. Modern clients expect an individual approach, and banks that can analyze data and offer personalized solutions gain a competitive advantage. Additionally, the article highlights the importance of security and privacy in financial services. It is practically substantiated that with the globalization and introduction of digital technologies, risks associated with data breaches are increasing. Therefore, the article discusses the latest solutions, such as biometric authentication and encryption, which help banks ensure the protection of clients’ personal information. The originality of this research lies in its focus on providing an in-depth understanding of how innovations can transform the retail banking business. The value of the study lies in identifying the main benefits of introducing innovative technologies in retail banking services. Prospects for further research should be directed toward addressing the advantages and risks that may affect this banking business process, encouraging the implementation of new technologies and strategies to maintain competitiveness in the market. Type of article – theoretical-empirical.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18959
Інші ідентифікатори: УДК 336.71
JEL Classіfіcatіon: G21, O33, L86
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf327,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.