Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГура, О.Л.-
dc.date.accessioned2025-01-16T09:26:46Z-
dc.date.available2025-01-16T09:26:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГура О.Л. Стратегiї антикризового управлiння туристичним бiзнесом : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра :спец. 242 "Туризм i рекреацiя" за освiтньо-професiйною програмою " Управлiння туристичним та курортним бiзнесом" / Ольга Леонiдiвна Гура ; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко . - ОНЕУ , 2024. - 100 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19045-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Об'єкт дослідження – процес забезпечення антикризового управління туристичним бізнесом. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні аспекти визначення стратегій антикризового управління туристичним бізнесом та можливостей подолання криз туристичними підприємствами в умовах війни. У роботі визначені основні проблеми розвитку туристичного бізнесу на сьогодення, проаналізовано дефініції понять «криза» та «стратегія антикризового управління підприємством», узагальнено класифікацію причин виникнення криз на підприємствах, а також ризиків у туризмі за поглядами вчених, надано характеристику стратегіям та напрямкам антикризового управління туристичним бізнесом. Проаналізовано стан розвитку туристичного бізнесу в Україні та світі в умовах пандемії COVID-19 та військових дій. Охарактеризовано досвід країн світу та запроваджених ними заходів щодо виходу з кризового стану туристичної галузі. Розглянуто поетапність формування антикризового управління туристичними підприємствами. Розкрити сучасні напрями розбитку туристичного бізнесу в Україні та світу. Проведено SWOT-аналіз туристичної галузі України в умовах війни та обґрунтовані сильні й слабкі сторони туристичної галузі України в умовах війни та повоєнного відновлення, виявлені можливі загрози для неї. Визначено, які сучасні види туризму набули особливої популярності протягом останніх років. Запропоновано туризм пам’яті як стратегічний напрямок розвитку туристичного бізнесу в Україні в умовах повоєнного відновлення.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, and a list of sources used. The object of research is the process of ensuring crisis management in tourism business. The subject of research is the theoretical, methodological and practical aspects of determining anti-crisis management strategies for the tourism business and the possibilities of overcoming crises by tourism enterprises during times of war. The work addresses the main development issues of the tourism business today, analyzes the definitions of "crisis" and "crisis management strategy of an enterprise," summarizes the classification of reasons for crises in enterprises, as well as risks in tourism according to scholars' perspectives, provides a characterization of strategies and directions of crisis management in tourism business. The state of development of the tourism business in Ukraine and the world during the COVID-19 pandemic and military actions is analyzed. The experience of countries worldwide and the measures they have implemented to recover from the crisis situation in the tourism industry are described. The step-by-step formation of crisis management in tourism enterprises is considered. Modern trends in the breakdown of the tourism business sector in Ukraine and worldwide are revealed. A SWOT analysis of the tourism industry in Ukraine during wartime conditions is conducted, outlining the strengths and weaknesses of the Ukrainian tourism industry in wartime and post-war recovery conditions, identifying potential threats. The modern types of tourism that have gained particular popularity in recent years are recognized. The tourism of memory is introduced as a strategic direction for the development of the tourism business in Ukraine during post-war recovery.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичний бізнесen_US
dc.subjectстратегія антикризового управління підприємствомen_US
dc.subjectнапрями антикризового управління туристичним бізнесомen_US
dc.subjectтуризм пам’ятіen_US
dc.subjecttourism businessen_US
dc.subjectenterprise crisis management strategyen_US
dc.subjectdirections of crisis management in tourism businessen_US
dc.subjectmemory tourismen_US
dc.titleСтратегії антикризового управління туристичним бізнесомen_US
dc.title.alternativeStrategies of Crisis Management in Tourism Businessen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Гура О.Л..pdf267,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Диплом Гура О.Л..pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.