Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербатюк, Д.С.-
dc.date.accessioned2025-01-21T08:19:35Z-
dc.date.available2025-01-21T08:19:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЩербатюк Д.С. Управлiння туристичним та курортним бiзнесом (назва магiстерської програми) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра :спец. 242 "Туризм i рекреацiя" за освiтньо-професiйною програмою " Управлiння туристичним та курортним бiзнесом" / Дар'я Сергiївна Щербатюк ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна . - ОНЕУ , 2024. - 68 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19059-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес реалізації мережевих форм кооперації туристичних дестинацій. Предметом дослідження є науково-практичні питання шляхів впровадження мережевих форс кооперації туристичних дестинацій. Метою роботи є виявлення шляхів застосування мережевих форм кооперації туристичних дестинацій. У роботі було розглянуто поняття мережевих форм кооперації, їх інструменти та механізми реалізації в управлінні туристичними дестинаціями. Наведено сучасні підходи до формування інтегрованих туристичних мереж із залученням державного, приватного та громадського секторів на прикладі Одеського регіону. За результатами дослідження сформульовано доцільність впровадження запропонованої моделі інтегрованої туристичної мережі, яка включає готелі, ресторани, музеї, театри, туристичні агентства, гідів і культурні об'єкти.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of research is the process of implementing network forms of cooperation of tourist destinations. The subject of the study is scientific and practical issues of ways of implementing network forces of cooperation of tourist destinations. The purpose of the work is to identify ways of applying network forms of cooperation of tourist destinations. The study examined the concept of network forms of cooperation, their tools, and mechanisms of implementation in managing tourist destinations. Modern approaches to the formation of integrated tourist networks involving the public, private, and community sectors were presented, using the Odessa region as a case study. Based on the research results, the feasibility of implementing the proposed model of an integrated tourist network, which includes hotels, restaurants, museums, theaters, travel agencies, guides, and cultural objects, has been substantiated-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмережеві форми коопераціїen_US
dc.subjectтуристичні дестинаціїen_US
dc.subjectDestination Management Organization (DMO)en_US
dc.subjectстратегічні альянсиen_US
dc.subjectnetwork forms of cooperationen_US
dc.subjecttourist destinationsen_US
dc.subjectDestination Management Organization (DMO)en_US
dc.subjectstrategic alliancesen_US
dc.titleМережеві форми кооперації туристичних дестинаційen_US
dc.title.alternativeNetwork forms of cooperation of tourist destinationsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Урсу В.pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Урсу.pdf243,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.