Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19073
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорока, О.В.-
dc.contributor.authorSoroka, A.-
dc.date.accessioned2025-01-27T10:34:01Z-
dc.date.available2025-01-27T10:34:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifierУДК 378.12:004.378.5-
dc.identifier.citationСорока О. В. Трансформація професійної діяльності викладачів вищої освіти в умовах цифровізації / О. В. Сорока // Перспективи та інновації науки. Серія «Психологія», Серія «Медицина». – 2025. – № 1 (47). – С. 1099-1111.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19073-
dc.description.abstractУ статті розглянуто необхідність трансформації професійної діяльності викладачів вищої освіти в умовах цифровізації освітнього процесу. Дослідження ставить перед собою завдання виявити основні фактори, що спонукають до таких змін, а також проаналізувати ключові напрями та підходи, які дозволять адаптувати професійну діяльність викладачів до нових умов. Автор аналізує вплив цифрових технологій на традиційні педагогічні підходи та роль викладача як наставника в цифровому середовищі. Досліджено ефективність цифрових інструментів, що використовуються викладачами для підвищення якості навчання. Систематизовано ризики цифровізації та можливі наслідки для освітнього середовища. Виявлені існуючі бар’єри на шляху цифрової трансформації освітнього процесу та визначені шляхи їх подолання. Значну увагу автора акцентовано на аспектах цифрової компетентності викладачів, їхньої адаптації до новітніх методів навчання та оцінювання, а також розвитку навичок роботи з електронними платформами та інструментами для забезпечення якості освіти. Стаття окреслює основні виклики, з якими зіштовхуються заклади освіти в процесі цифровізації, зокрема технічні, соціокультурні та психологічні бар'єри, що впливають на успішність цифрової трансформації. Обґрунтовано методи та підходи, що дозволяють ефективно підтримати викладачів у процесі освоєння нових навичок і адаптації до цифрових умов, зокрема через програми підвищення кваліфікації, навчальні тренінги, розвиток технічної підтримки та створення умов для професійного розвитку. Представлено перспективи подальшого розвитку цифрової освіти та визначено напрямки підтримки викладачів у їхньому професійному зростанні в умовах цифрових змін.en_US
dc.description.abstractThe article considers the need to transform the professional activity of higher education teachers in the conditions of digitalization of the educational process. The study aims to identify the main factors driving such changes, as well as to analyze the key directions and approaches that will allow adapting the professional activity of teachers to the new conditions. The author analyzes the impact of digital technologies on traditional pedagogical approaches and the role of the teacher as a mentor in the digital environment. The effectiveness of digital tools used by teachers to improve the quality of teaching is investigated. The risks of digitalization and possible consequences for the educational environment are systematized. The existing barriers to the digital transformation of the educational process are identified and the ways to overcome them are defined. Much of the author's attention is focused on the aspects of digital competence of teachers, their adaptation to the latest teaching and assessment methods, as well as the development of skills in working with electronic platforms and tools to ensure the quality of education. The article identifies the main challenges faced by educational institutions in the process of digitalization, in particular technical, socio-cultural and psychological barriers that affect the success of digital transformation. Methods and approaches are substantiated to effectively support teachers in the process of learning new skills and adapting to digital conditions, in particular through professional development programs, educational trainings, development of technical support and creation of conditions for professional development. Prospects for further development of digital education are presented and directions for supporting teachers in their professional growth in the context of digital change are identified.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectцифровізаціяen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectтрансформація викладачівen_US
dc.subjectцифрова копетентністьen_US
dc.subjectонлайн-навчанняen_US
dc.subjectінтерактивне навчанняen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectцифрові платформиen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.subjectteacher transformationen_US
dc.subjectdigital competenceen_US
dc.subjectonline learningen_US
dc.subjectinteractive learningen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectdigital platformsen_US
dc.titleТрансформація професійної діяльності викладачів вищої освіти в умовах цифровізаціїen_US
dc.title.alternativeTransformation of professional activity of higher education teachers in the context of digitalizationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-1(47)-1099-1111-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6982-1817-
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1099-1111.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.