Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19083
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Азовська Н. С. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-05T07:52:50Z | - |
dc.date.available | 2025-02-05T07:52:50Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Азовська Н. С. Психолого-педагогiчнi чинники соцiальної адаптацiї молодших школярiв: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Наталя Сергiївна Азовська ; наук. кер. Анастасiя Миколаївна Яцишина . - ОНЕУ , 2024.-107с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19083 | - |
dc.description.abstract | Випускна кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, яка присвячена дослідженню психолого-педагогічних чинників, що впливають на процес соціальної адаптації молодших школярів. У роботі розкрито сутність соціальної адаптації як важливого етапу становлення особистості дитини, проаналізовано особливості адаптації до нових умов шкільного життя та визначено роль педагогічного впливу у цьому процесі. Особливу увагу приділено вивченню психологічних характеристик молодших школярів, таких як рівень розвитку емоційно-вольової сфери, комунікативних навичок та самооцінки, а також педагогічних умов, які сприяють успішній адаптації. У роботі проаналізовано роль сім’ї, шкільного середовища та взаємодії з однолітками у формуванні соціальних компетентностей учнів. Для досягнення мети дослідження використано теоретичні та емпіричні методи, включаючи аналіз наукової літератури, спостереження, анкетування, психологічне тестування та методи математичної обробки даних. Результати роботи дозволяють визначити основні труднощі, які виникають у молодших школярів під час соціальної адаптації, та розробити рекомендації для їх подолання. Практична значущість дослідження полягає у можливості використання його результатів для вдосконалення педагогічної практики, розробки програм соціально-психологічної підтримки школярів, а також рекомендацій для педагогів та батьків, спрямованих на полегшення адаптаційного процесу. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | соціальна адаптація | - |
dc.subject | молодші школярі | - |
dc.subject | психолого-педагогічні чинники | - |
dc.subject | емоційно-вольова сфера | - |
dc.subject | педагогічна підтримка | - |
dc.subject | соціальні компетентності | - |
dc.subject | social adaptation | - |
dc.subject | younger schoolchildren | - |
dc.subject | psychological and pedagogical factors | - |
dc.subject | emotional and volitional sphere | - |
dc.subject | pedagogical support | - |
dc.subject | social competences | - |
dc.title | Психолого-педагогiчнi чинники соцiальної адаптацiї молодших школярiв. Psychological and pedagogical factors of social adaptation of younger schoolchildren | en_US |
dc.type | Diplomas | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Факультет економіки і управління підприємництвом* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Диплом Азовська Н.С..pdf | 2,38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат Азовська Н. С..pdf | 257,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.