Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрінченко, Р.В.-
dc.contributor.authorЛукінов, С.С.-
dc.contributor.authorHrinchenko, R.-
dc.contributor.authorLukinov, S.-
dc.date.accessioned2025-04-06T20:01:22Z-
dc.date.available2025-04-06T20:01:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК: 336:65.016.8-
dc.identifierJEL Classification: L810, М200-
dc.identifier.citationГрінченко Р. В. Особливості формування інструментарію управління торговельними підприємствами в сучасних умовах / Р. В. Грінченко, С. С. Лукінов // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 12 (325). – С. 86-93.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19252-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність та особливості підходів до управління торговельними підприємствами. Метою статті є узагальнення можливостей використання інструментарію за різними підходами до управління торговельними підприємствами на сучасному етапі їх діяльності. Для досягнення поставленої мети використано методи аналізу, індукції, порівняння та класифікації. Розглянуто наявний інструментарій за різними підходами до управління торговельними підприємствами, визначено їх переваги та недоліки при використанні торговельними підприємствами в сучасних умовах. Практична значимість дослідження полягає у наданні рекомендацій щодо використання інструментарію управління торговельними підприємствами в Україні в сучасних умовах.en_US
dc.description.abstractModern trade enterprises play a key role in the development of the Ukrainian economy, meeting the needs of the population in goods and services, as well as contributing to the formation of gross domestic product. Due to military aggression on the territory of Ukraine and changes in economic conditions, in particular the impact of globalization, unstable economic situation, Ukrainian trade enterprises face a number of challenges. The purpose of the article is to generalize the possibilities of using tools based on different approaches to managing commercial enterprises at the current stage. Method. To achieve the purpose, methods of analysis, induction, comparison, and classification were used. The existing tools of different approaches to managing trade enterprises are considered, their advantages and disadvantages are highlighted when used by trade enterprises in modern conditions. It was found that using of a mixed approach to the management of trade enterprises in Ukraine, which is based on the using of the most effective methods and tools of functional, situational, systemic, process and innovative approaches, is relevant. The main directions for improving the management of trade enterprises in Ukraine at the present stage are proposed: accelerating the implementation of digital technologies in the management systems of trade enterprises; improving the skills of personnel in the specifics of managing trade enterprises; developing and implementing development strategies. The practical significance of the study lies in providing recommendations for using tools for managing trade enterprises in Ukraine at the present stage.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectторговельні підприємстваen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectособливостіen_US
dc.subjectінструментарійen_US
dc.subjectпідхідen_US
dc.subjecttrade enterprisesen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectfeaturesen_US
dc.subjecttoolsen_US
dc.subjectapproachen_US
dc.titleОсобливості формування інструментарію управління торговельними підприємствами в сучасних умовахen_US
dc.title.alternativeFeatures of formation of management tools for trade enterprises at the modern stageen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-12-325-86-93-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3366-6154-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
№12 (325)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
86-93.pdf679,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.