Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнецова, І.О.-
dc.contributor.authorKuznetsova, I.-
dc.date.accessioned2025-05-13T20:49:24Z-
dc.date.available2025-05-13T20:49:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifierУДК: 65.012.3:005.8-
dc.identifierJEL Classification: L210; М110-
dc.identifier.citationКузнецова І. О. Моніторинг як складова управління стратегічними змінами підприємства / І. О. Кузнецова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2025. – № 1 (326). – С. 43-47.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19326-
dc.description.abstractМетою статті є обґрунтування технології моніторингу як складової інформаційного забезпечення процесу управління стратегічними змінами підприємства. Предметом дослідження є розробка методології та інструментарію проведення стратегічного моніторингу. Для вирішення поставленого завдання використано системний аналіз, метод логіки та формалізації. Визначено детальну структуру процесу стратегічного моніторингу. Процес стратегічного моніторингу формалізовано з використанням інформограми. Розроблена технологія стратегічного моніторингу відрізняється від наявних підходів чіткою деталізацією та формалізацією процесу аналізу зовнішнього середовища підприємства. Запропонований підхід базується на концепції галузевих факторів успіху та аналізі слабких сигналів.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this article is to substantiate the monitoring technology as a component of the information support system for managing strategic changes. The subject of the research is the development of a methodology and tools for conducting strategic monitoring. To address the stated objective, systemic analysis, logical methods, and formalization were applied. It has been proven that the traditional approach of collecting all available information during the monitoring process is inefficient and can lead to information overload. It is argued that strategic monitoring should focus on identifying industry success factors and the driving forces influencing their changes. The study proposes emphasizing weak signals of changes in the external environment during the monitoring process, as these signals can indicate future trends in strategic changes. A detailed structure of the strategic monitoring process has been defined, which includes: scanning the direct impact external environment, identifying significant weak signals, assessing their influence, and developing scenarios for potential developments. The strategic monitoring process has been formalized using an information diagram that provides details on the sequence of operations, input and output information, and methods of data transformation. The developed strategic monitoring technology differs from existing approaches by its clear detailing and formalization of the external environment analysis process. It emphasizes focusing on key factors that may influence an enterprise’s strategic changes. This approach is based on the concept of industry success factors and the analysis of weak signals. The proposed monitoring technology may be useful for enterprises seeking sustainable strategic development in a dynamic business environment.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний універсітетen_US
dc.subjectуправління стратегічними змінамиen_US
dc.subjectстратегічний моніторингen_US
dc.subjectзовнішнє середовищеen_US
dc.subjectгалузеві фактори успіхуen_US
dc.subjectслабкі сигналиen_US
dc.subjectstrategic change managementen_US
dc.subjectstrategic monitoringen_US
dc.subjectexternal environmenten_US
dc.subjectindustry success factorsen_US
dc.subjectweak signalsen_US
dc.titleМоніторинг як складова управління стратегічними змінами підприємстваen_US
dc.title.alternativeMonitoring as a component of strategic change managementen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32680/2409-9260-2025-1-326-43-47-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-3017-6165-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій
№1 (326)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43-47.pdf444,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.