Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19493
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкорокова, Е.М.-
dc.date.accessioned2025-06-10T10:28:01Z-
dc.date.available2025-06-10T10:28:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОкорокова Е.М. Маркетинг в системi управлiння туристичними дестинацiями (на прикладi Одеської областi : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Евелiна Михайлiвна Окорокова ; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко . - ОНЕУ , 2025.-68с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19493-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи управління туристичними дестинаціями. Наведено погляди вчених щодо визначень дестинації як управлінської категорії. Визначено особливості маркетингу в сфері туризму і гостинності відносно туристичних дестинацій різного рівня. Проведено аналіз поточного стану розвитку туристичної дестинації Одеської області шляхом використання SWOT і PEST – аналізу. Запропоновано основні напрями відновлення туристичної привабливості дестинації за рахунок удосконалення її продуктової політики і впровадження спеціальних маркетингових заходів..en_US
dc.description.abstractThe work considers the theoretical aspects of tourist destination management. The views of scientists on the definition of the destination as a management category are given. The current state of development of the tourist destination, which is located in the geographical are of Odesa region is analyzed. The main directions of increasing the tourist attractiveness of the destination are proposed, the prospects of forming s tourist cluster on its basis are shown.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectтуристична дестинаціяen_US
dc.subjectрекреаційно-туристичний потенціалen_US
dc.subjectмаркетингове позиціонуванняen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjecttourist destinationen_US
dc.subjectrecreational and touristen_US
dc.subjecttourist clusteren_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.titleМаркетинг в системі управління туристичними дестинaціями (на прикладі Одеської області)en_US
dc.title.alternativeMarketing on the system of the management of tourist destination (on the example of Odesa region)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Окорокова Е.М.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Окорокова Е.М.pdf217,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.