Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19524
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Меєрович, М.Й. | - |
dc.contributor.author | Шрагіна, Л.І. | - |
dc.contributor.author | Meerovych, M. | - |
dc.contributor.author | Shragina, L. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-20T05:05:47Z | - |
dc.date.available | 2025-06-20T05:05:47Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier | УДК 159.955-024.84:001.8 | - |
dc.identifier | М 429 | - |
dc.identifier.citation | Меєрович М. Й. Технологія розвитку системного мислення: практичний посібник / М. Й. Меєрович, Л. І. Шрагіна. – Одеса : Бондаренко М.О., 2024. – 320 с. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-617-8511-10-4 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19524 | - |
dc.description.abstract | Загострення нагальної потреби членів сучасного суспільства в швидкому пошуку найбільш ефективних розв’язків проблем з урахуванням все збільшуваної кількості зв’язків, які їх створюють, та можливих наслідків ухвалених рішень привели до необхідності технологізувати й формувати процеси мислення як системні з метою усвідомленого вміння розглядати об’єкти та явища навколишнього світу як системи в їхньому взаємозв’язку й розвитку. У практичному посібнику узагальнено понад тридцятилітній досвід авторів зі створення технології формування системного мислення в процесі навчальної діяльності за допомогою комплексів вправ, що їх виконують за спеціальними алгоритмами на основі розробленого авторами функційно-системного підходу й теорії розв’язування винахідницьких завдань (ТРВЗ). Для широкого кола фахівців у виробництві, науці й освіті, які прагнуть підвищити свій інтелектуальний потенціал. | en_US |
dc.description.abstract | The increasing urgent need of members of modern society to quickly find the most effective solutions to problems, taking into account the ever-increasing number of connections that create them, and the possible consequences of the decisions made, has led to the need to technologize and form thinking processes as systemic in order to consciously consider objects and phenomena of the surrounding world as systems in their interconnection and development. The practical manual summarizes the authors' more than thirty-year experience in creating a technology for forming systemic thinking in the process of educational activity using sets of exercises that are performed according to special algorithms based on the functional-system approach and the theory of solving inventive problems (TRVZ) developed by the authors. For a wide range of specialists in production, science and education who seek to increase their intellectual potential. | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Бондаренко М. О. | en_US |
dc.subject | технологія розвитку | en_US |
dc.subject | системне мислення | en_US |
dc.subject | практичний посібник | en_US |
dc.subject | development technology | en_US |
dc.subject | systems thinking | en_US |
dc.subject | practical guide | en_US |
dc.title | Технологія розвитку системного мислення: практичний посібник | en_US |
dc.title.alternative | Technology for the development of systemic thinking: a practical handbook | en_US |
dc.type | Praktychnyy posibnyk | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
320.pdf | 4,13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.