Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойчук, І. А.-
dc.date.accessioned2025-07-03T08:41:46Z-
dc.date.available2025-07-03T08:41:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБойчук І.А. Економiчне обгрунтування та створення суб'єкта пiдприємницької дiяльностi в сферi роздрiбної торгiвлi на прикладi контактного зоомагазину : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою"Економiка та планування бiзнесу" / Iрина Анатолiївна Бойчук ; наук. кер. Валентина Василiвна Деньгуб . - ОНЕУ , 2025.-65с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19557-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти відкриття власної справи в Україні у сфері надання послуг контактного зоомагазину: охарактеризовано бізнес-ідею, умови організації та здійснення підприємницької діяльності, а також обґрунтовано вибір організаційно-правової форми ведення бізнесу. Проаналізовано ринок зоотоварів в Україні, виявлено внутрішні конкурентні переваги нового бізнесу, а також визначено витрати, необхідні для запуску проєкту. Здійснено економічне обґрунтування доцільності реалізації проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of starting your own business in Ukraine in the field of providing contact pet shop services: the business idea, conditions for organizing and conducting business activities, as well as the choice of organizational and legal form of doing business are described. The market of pet products in Ukraine is analyzed, internal competitive advantages of the new business are identified, and the costs required to launch the project are determined. An economic feasibility study of the project was carried out, possible risks of the project and ways to minimize them were characterized.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectконтактний зоомагазинen_US
dc.subjectбізнес-ідеяen_US
dc.subjectвитратиen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectприбутковістьen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectризикиen_US
dc.subjectcontact pet storeen_US
dc.subjectbusiness ideaen_US
dc.subjectcostsen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectrisksen_US
dc.titleЕкономічне обґрунтування та створення суб’єкта підприємницької діяльності в сфері роздрібної торгівлі (на прикладі контактного зоомагазину)en_US
dc.title.alternativeEconomic substantiation and creation of a business entity in the retail sector (using the example of a contact pet store)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анотація Бойчук.pdf149,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Бойчук КРБ.pdf765,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Бойчук.pdf229,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.