Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPidgornyy, A.-
dc.contributor.authorПідгорний, А.З.-
dc.contributor.authorПодгорный, А.З.-
dc.date.accessioned2014-09-02T08:34:39Z-
dc.date.available2014-09-02T08:34:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationPodgornyy A. Demographic assumptions and Implications of pension reform in Ukraine / A. Podgornyy // Quantitative Methods for the Analisis of the Economic and Sosial Consequences of Transition Processes in Central-East Eoropean Countries. – Krakow, 2013. – Р. 223-231.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2171-
dc.description.abstractThe article analyses changes in the population and age-sex composition, average life expectancy of the population of Ukraine and its employment in the economy. The country’s pension system is compared with those of other European countries and demographic preconditions for pension reform in the country are disclosed on this basis. A forecast of the working-age population and the number of pensioners there will be by 2025 is approached in two ways. Our calculations have shown that the raising of the retirement age for women up to 60 years will help to avoid the reduction of working-age population by 2020, which proves the economic feasibility and timelieness of pension reform.ru_RU
dc.description.abstractУ статті аналізуються зміни в чисельності населення і віково-статевий склад, середню тривалість життя населення України та його зайнятості в економіці. Пенсійна система країни порівнюється з результатами інших європейських країн і демографічних передумов для пенсійної реформи в країні, представлена на цій основі. Прогноз чисельності населення працездатного віку і числа пенсіонерів буде до 2025 року підійшов двома способами. Наші розрахунки показали, що підвищення пенсійного віку для жінок до 60 років допоможе уникнути скорочення населення працездатного віку до 2020 року, що доводить економічну доцільність і timelieness пенсійної реформи.-
dc.description.abstractВ статье анализируются изменения в численности населения и возрастно-половой состав, среднюю продолжительность жизни населения Украины и его занятости в экономике. Пенсионная система страны сравнивается с результатами других европейских стран и демографических предпосылок для пенсионной реформы в стране, представлена на этой основе.Прогноз численности населения трудоспособного возраста и числа пенсионеров будет к 2025 году подошел двумя способами. Наши расчеты показали, что повышение пенсионного возраста для женщин до 60 лет поможет избежать сокращение населения трудоспособного возраста к 2020 году, что доказывает экономическую целесообразность и timelieness пенсионной реформы.-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectdemographyru_RU
dc.subjectreproductionru_RU
dc.subjectpopulation structureru_RU
dc.subjectmortality tablesru_RU
dc.subjectpensionsru_RU
dc.subjecthuman resourcesru_RU
dc.subjectдемографіяru_RU
dc.subjectвідтворення населенняru_RU
dc.subjectструктура населенняru_RU
dc.subjectтаблиці смертностіru_RU
dc.subjectпенсіїru_RU
dc.subjectтрудові ресурсиru_RU
dc.subjectдемографияru_RU
dc.subjectвоспроизводство населенияru_RU
dc.subjectструктура населенияru_RU
dc.subjectтаблицы смертностиru_RU
dc.subjectпенсииru_RU
dc.subjectтрудовые ресурсыru_RU
dc.titleDemographic assumptions and implications of pension reform in Ukraineru_RU
dc.title.alternativeДемографічні передумови та наслідки пенсійної реформи в Україніru_RU
dc.title.alternativeДемографические предпосылки и последствия пенсионной реформы в Украинеru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Demographic assumptions and implications of pension reform in Ukraine.pdf506,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.