Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/238
Title: Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу
Authors: Литовченко, І.Л.
Литовченко, И.Л.
Litovchenko, I.
Citation: Литовченко I. Л. Методологiчнi аспекти Iнтернет-маркетингу: монографiя / I. Л. Литовченко. - К.: Наукова думка, 2009. - 196 с.
Issue Date: 2009
Publisher: Наукова думка
Keywords: Інтернет-маркетинг
комплекс маркетингу в Інтернеті
маркетингові комунікації в Інтернеті
аудиторія Інтернету
Інтернет-діяльність компанії
Internet-marketing
marketing-mix in Internet
marketing communications in Internet
Internet audience
Internet-activity of company
Abstract: Систематизовані сучасні теоретичні уявлення про Інтернет-маркетинг. Досліджено особливості використання Інтернет-простору в економіці, наведено специфіку маркетингових досліджень в Інтернеті, особливості форму¬вання товарної політики, у тому числі віртуальних товарів, стратегії і методи ці¬ноутворення, маркетингової комунікативної діяльності. Розглянуто питання за¬стосування комплексу маркетингу в Інтернет-середовищі. Проаналізовано вимоги щодо ефективного функціонування веб-сайта підприємства. Розглянуто типові стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей в Україні.
Description: монографія
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/238
ISSN: 978-966-00-0877-5
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.