Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/238
Назва: Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу
Автори: Литовченко, І.Л.
Литовченко, И.Л.
Litovchenko, I.
Бібліографічний опис: Литовченко I. Л. Методологiчнi аспекти Iнтернет-маркетингу: монографiя / I. Л. Литовченко. - К.: Наукова думка, 2009. - 196 с.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Наукова думка
Ключові слова: Інтернет-маркетинг
комплекс маркетингу в Інтернеті
маркетингові комунікації в Інтернеті
аудиторія Інтернету
Інтернет-діяльність компанії
Internet-marketing
marketing-mix in Internet
marketing communications in Internet
Internet audience
Internet-activity of company
Короткий огляд (реферат): Систематизовані сучасні теоретичні уявлення про Інтернет-маркетинг. Досліджено особливості використання Інтернет-простору в економіці, наведено специфіку маркетингових досліджень в Інтернеті, особливості форму¬вання товарної політики, у тому числі віртуальних товарів, стратегії і методи ці¬ноутворення, маркетингової комунікативної діяльності. Розглянуто питання за¬стосування комплексу маркетингу в Інтернет-середовищі. Проаналізовано вимоги щодо ефективного функціонування веб-сайта підприємства. Розглянуто типові стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей в Україні.
Опис: монографія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/238
ISSN: 978-966-00-0877-5
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литовченко І.Л. Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу.pdf2,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.