Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу
Loading...
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Наукова думка
Abstract
Систематизовані сучасні теоретичні уявлення про Інтернет-маркетинг. Досліджено особливості використання Інтернет-простору в економіці, наведено специфіку маркетингових досліджень в Інтернеті, особливості форму¬вання товарної політики, у тому числі віртуальних товарів, стратегії і методи ці¬ноутворення, маркетингової комунікативної діяльності. Розглянуто питання за¬стосування комплексу маркетингу в Інтернет-середовищі. Проаналізовано вимоги щодо ефективного функціонування веб-сайта підприємства. Розглянуто типові стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей в Україні.
Description
монографія
Citation
Литовченко I. Л. Методологiчнi аспекти Iнтернет-маркетингу: монографiя / I. Л. Литовченко. - К.: Наукова думка, 2009. - 196 с.