Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2404
Назва: Сучасний стан і тенденції ринку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінки
Інші назви: Современное состояние и тенденции рынка образовательных услуг в Украине: статистические оценки
Current status and trends of the educational services market in Ukraine: statistical evaluation
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О Сучасний стан і тенденції ринку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінки / І. О. Жарська, В. М. Неткова // Статистика України. – 2014. – №2. – С. 45-51.
Дата публікації: 2014
Видавництво: ДП “Науково-технічний комплекс статистичних досліджень”
Ключові слова: ринок
освітня послуга
маркетингові дослідження
дисперсійний аналіз
кореляція
факторний аналіз
кластер
гіпотеза
ліцензований обсяг
рейтинг
рынок
образовательная услуга
маркетинговые исследования
дисперсионный анализ
корреляция
факторный анализ
кластер
гипотеза
лицензированный объём
рейтинг
market
educational services
market research
analysis of variance
correlation
factor analysis
cluster
hypothesis
licensed volume
ranking
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано динаміку основних показників, які характеризують ринок вищої освіти України, і виявлені тенденції його розвитку. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг Одеського національного економічного університету за спеціальністю «Маркетинг» за такими цільовими групами: батьки, абітурієнти, студенти.
В статье проанализирована динамика основных показателей, которые характеризуют рынок высшего образования Украины, и выявлены тенденции его развития. Проведено маркетинговое исследование поведения потребителей образовательных услуг Одесского национального экономического университета по специальности «Маркетинг» по таким целевым группам: родители, абитуриенты, студенты.
The article analyzes the dynamics of the main indicators of the market of higher education of Ukraine, and the tendencies of its development. Conducted marketing research consumer behavior educational services Odessa national economic University, specialty "Marketing" for the following target groups: parents, students, students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2404
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.