Сучасний стан і тенденції ринку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінки
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ДП “Науково-технічний комплекс статистичних досліджень”
Анотація
У статті проаналізовано динаміку основних показників, які характеризують ринок вищої освіти України, і виявлені тенденції його розвитку. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг Одеського національного економічного університету за спеціальністю «Маркетинг» за такими цільовими групами: батьки, абітурієнти, студенти.
В статье проанализирована динамика основных показателей, которые характеризуют рынок высшего образования Украины, и выявлены тенденции его развития. Проведено маркетинговое исследование поведения потребителей образовательных услуг Одесского национального экономического университета по специальности «Маркетинг» по таким целевым группам: родители, абитуриенты, студенты.
The article analyzes the dynamics of the main indicators of the market of higher education of Ukraine, and the tendencies of its development. Conducted marketing research consumer behavior educational services Odessa national economic University, specialty "Marketing" for the following target groups: parents, students, students.
В статье проанализирована динамика основных показателей, которые характеризуют рынок высшего образования Украины, и выявлены тенденции его развития. Проведено маркетинговое исследование поведения потребителей образовательных услуг Одесского национального экономического университета по специальности «Маркетинг» по таким целевым группам: родители, абитуриенты, студенты.
The article analyzes the dynamics of the main indicators of the market of higher education of Ukraine, and the tendencies of its development. Conducted marketing research consumer behavior educational services Odessa national economic University, specialty "Marketing" for the following target groups: parents, students, students.
Опис
Ключові слова
ринок, освітня послуга, маркетингові дослідження, дисперсійний аналіз, кореляція, факторний аналіз, кластер, гіпотеза, ліцензований обсяг, рейтинг, рынок, образовательная услуга, маркетинговые исследования, дисперсионный анализ, корреляция, факторный анализ, кластер, гипотеза, лицензированный объём, рейтинг, market, educational services, market research, analysis of variance, correlation, factor analysis, cluster, hypothesis, licensed volume, ranking
Бібліографічний опис
Жарська І. О Сучасний стан і тенденції ринку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінки / І. О. Жарська, В. М. Неткова // Статистика України. – 2014. – №2. – С. 45-51.