Сучасний стан і тенденції ринку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ДП “Науково-технічний комплекс статистичних досліджень”

Анотація

У статті проаналізовано динаміку основних показників, які характеризують ринок вищої освіти України, і виявлені тенденції його розвитку. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів освітніх послуг Одеського національного економічного університету за спеціальністю «Маркетинг» за такими цільовими групами: батьки, абітурієнти, студенти.
В статье проанализирована динамика основных показателей, которые характеризуют рынок высшего образования Украины, и выявлены тенденции его развития. Проведено маркетинговое исследование поведения потребителей образовательных услуг Одесского национального экономического университета по специальности «Маркетинг» по таким целевым группам: родители, абитуриенты, студенты.
The article analyzes the dynamics of the main indicators of the market of higher education of Ukraine, and the tendencies of its development. Conducted marketing research consumer behavior educational services Odessa national economic University, specialty "Marketing" for the following target groups: parents, students, students.

Опис

Бібліографічний опис

Жарська І. О Сучасний стан і тенденції ринку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінки / І. О. Жарська, В. М. Неткова // Статистика України. – 2014. – №2. – С. 45-51.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються