Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄсіна, О.Г.-
dc.contributor.authorЕсина, О.Г.-
dc.contributor.authorYesina, O.-
dc.date.accessioned2015-11-10T11:45:45Z-
dc.date.available2015-11-10T11:45:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЄсіна О. Г. Можливості Інтернету у просуванні та реалізації продуктів та послуг туристичної індустрії / О. Г. Єсіна, В. М. Керпіч // Здесь будет название конференции и новая дата : Всеукр. наук. конф. аспірантів та молодих вчених, 25 березня 2014 р. : матер. конф. – Одеса: ОНЕУ, 2015. - С. 111-114.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4060-
dc.description.abstractУ статті виявляються особливості Інтернет-реклами у сфері туризму. Розглянуто основні проблеми і перспективи розвитку данного виду просування туристичного продукту. Проведено аналіз стану Інтернет-сайтів головних українських туроператорів.ru_RU
dc.description.abstractВ статье выявляются особенности Интернет-рекламы в сфере туризма. Рассмотрены основные проблемы и перспективы развития данного вида продвижения туристического продукта. Проведен анализ состояния Интернет-сайтов основных украинских туроператоров.-
dc.description.abstractThis article identifies features of Internet advertising in the sphere of tourism.It shows the main problems and prospects of this type of the tourism product promotion.There are analysis of the major Internet sites of Ukrainian tour operators.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectінтернет-сайтru_RU
dc.subjectпросування туристичного продуктуru_RU
dc.subjectмаркетинг у туризміru_RU
dc.subjectукраїнські туроператориru_RU
dc.subjectинтернет-сайтru_RU
dc.subjectпродвижение туристического продуктаru_RU
dc.subjectмаркетинг в туризмеru_RU
dc.subjectукраинские туроператорыru_RU
dc.subjectweb-siteru_RU
dc.subjectpromotion of tourism productru_RU
dc.subjectmarketing in tourismru_RU
dc.subjectUkrainian tour-operatorsru_RU
dc.titleМожливості Інтернету у просуванні та реалізації продуктів та послуг туристичної індустріїru_RU
dc.title.alternativeВозможности интернета в продвижении и реализации продуктов и услуг туристической индустрииru_RU
dc.title.alternativeThe possibilities of the Internet in the promotion and realization of products and services in tourism industryru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.